Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyst å prøve 3D også, valgets kvaler..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Flyr denne med 3 forskjellige mah verdier, bare å fore opp batteriet med litt trikker tape såfall
    Har flydd min i to sesonger nå, Tør påstå at den er helt umulig å ødelegge "beyond repair"
    Helt perfekt størrelse også, de mindre utgavene lider veldig av at de ikke har vingeprofil mens den 1,2m oppleves veldig myk og upresis i forhold til denne, etter min mening hvertfall
    Plane is temporary, glory is forever

    Comment


    • #32
      Ja, jeg tror dette blir artig! Ikke noe smykke akkurat, men lett å fikse.
      Er imponert over hvor rett modellen ble, bra presist kuttet for jeg trengte ikke noe bøy og tøy under montering.
      Har ikke prøvd 3D før annet en på sim, så det er sikkert ikke dumt med en lett reparabel modell til 3-trening
      Billig var det også, elektronikken som koster...

      Comment


      • #33
        denne kommer du til å ha det vanvittig gøy med
        flyr min med en turnigy 2208,supersimple 18A esc, hxt900 i vingene og en MG-servo på sideroret, da denne har en tendens til å få seg en trøkk ved litt for lav hovring :S
        Droppet forøvrig de tråd-løsningene til høyde og sideror, bruker stag på høyde og wire på side.
        Flyr med 1750mah batteri, som gir god flytid i bytte mot litt vekt som egentlig bare er en fordel da det skjeldent er vindstille her
        Plane is temporary, glory is forever

        Comment


        • #34
          hxt900 funker fjell på dette flyet, da med horn-forlengere som følger med i settet
          Plane is temporary, glory is forever

          Comment


          • #35
            Brukte først borrelås, men det datt av ettervert så nå har jeg bare en stor litt stiv strips som er tredd gjennom kroppen og laget en passe løkke som det akkurat går å tre batteriet inni.
            Egentlig ikke helt optimal løsning, men det blei sånn under en nødrepp på stripa og slik har det vert siden.
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #36
              Originally posted by BjornA View Post
              hxt900 funker fjell på dette flyet, da med horn-forlengere som følger med i settet
              Godt å høre, for de ble limt inn forrige dagen
              Hadde liggende en del nye, de er nesten gratis men får mye god omtale.
              Limte på glassfiberforlengerne med CA og surra/knøyt de med litt tråd som også ble satt inn med CA.
              Last edited by SmurfAir; 05-02-14, 23:32.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Tertitten View Post
                Brukte først borrelås, men det datt av ettervert så nå har jeg bare en stor litt stiv strips som er tredd gjennom kroppen og laget en passe løkke som det akkurat går å tre batteriet inni.
                Egentlig ikke helt optimal løsning, men det blei sånn under en nødrepp på stripa og slik har det vert siden.
                Ja de blir jo utsatt for litt sentrifugalkrefter i alle retninger disse 3D flyene, så det er vel fort gjort at det løsner litt og litt med kun en stripe borrelåsbånd. Selv om kvaliteten på borrelås varierer sterkt hva gjelder vedheft så er det nok lurt å sikre det ekstra.
                Kjekt helt i starten for å finjustere CG litt etter egne valg.

                Comment

                Working...
                X