Som Tom Erik sier så finnes de i arc, men til tross for at dette er det første skikkelige(!) byggesettet mitt så har ting stort sett gått veldig fint så langt. alle delene passer fint i hverandre, kun litt lett pussing her og der er nødvendig.Det hele oppleves litt som lego for voksne, hvor legoklossene bare passer et sted. Om jeg skulle velge igjen ville jeg valgt byggesettet, rett og slett fordi det er skikkelig kos å bygge dette flyet (om en har tid til å sitte å noen timer nå og da). Enda mer kos blir det nok å fly det, vel vitende om at jeg i hvert fall har limt sammen alt selv.
For de som har det travelt så oppleves det nok som positivt å gå for arc utgaven. Da kan en i hvert fall lage sitt helt særegne fargeskjema. Jeg syntes det mangler litt modeller av denne typen i denne størrelsen for å være ærlig. Den eneste jeg vet om som ser slik noen lunde ok ut er ultimaten til greatplanes. Den får du som arf og skal fly fint med en da-50 eller tilsvarende.
Yak, edge og extra er forsåvidt fine fly det men alle har de jo...
For de som har det travelt så oppleves det nok som positivt å gå for arc utgaven. Da kan en i hvert fall lage sitt helt særegne fargeskjema. Jeg syntes det mangler litt modeller av denne typen i denne størrelsen for å være ærlig. Den eneste jeg vet om som ser slik noen lunde ok ut er ultimaten til greatplanes. Den får du som arf og skal fly fint med en da-50 eller tilsvarende.
Yak, edge og extra er forsåvidt fine fly det men alle har de jo...

Comment