Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hehe Affa kjenner jeg meg selv rett så blir vel det resultatet ja....løpe og kjøpe mener jeg
Vedr: Lipo batteripakker....er det store forskjeller på batterier fra de forskjellige merkene E-Tec og Kokam er vel de mest vanlige.
Tenker på kapasitet/effekt, levetid, lade sensitivitet, robusthet etc.
Eller er det mer eller mindre ett fet hva man velger og hele greia koker ned til ett prisspørsmål?
Vet noen om hvor man kan kjøpe depron i Ålesundsområdet?
Hva brukes det til, og hva er det egentlig?
Har bestilt hos Maxbo Larsen (tror jeg det heter) i Nedre strandgate på aspøya. Bestilte vel i fjor rundt påske men det varte og rakk så jeg har vel ikke spurt etter ferien i fjor (gav opp da det hele tiden var om en eller to uker og pakken kom aldrigt til butikken ). Hvis pakken med depron kom til slutt så har de den nok liggende enda.
Ps. Husker ikke helt men mener det var 3mm Depron jeg bestilte.
Bruk? var det ikke trinndemper for parkett eller underlag for varmekabler? er litt usikker på dette.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Nå har jeg fått testa 3DXen i pluss 3 grader og vindstille. Det var andre saker enn -10 og vind ja. Batteriet varte en god del lengere og jeg fikk tom. øvd litt på å hovre.
Må nok fram med epoxyen da det gikk litt galt på min andre ladding. Var litt vind og kom flygende noen cm over bakken i en "inverted low-pass" i ganske god fart og på en eller annen måte kom visst flyet borti bakken. Om vinden har en finger med i spillet er usikkert.
Vurderer å kutte ut nye deler til samme fly og spare litt vekt på limfronten. Tror nok jeg har brukt litt mye epoxy. Brukte graupner hengseltape sist men har ikke mer igjen. Går det like bra med vanlig blank pakketape? Antar den er litt stivere pga tykkelsen.
Ganske riktig Vingemutteren: Depron er ekstrudert polystyren og spesielt laget som isolasjonsunderlag før legging av varmekabler men er også en god trinnlydsdemper. Har en sinnssyk isolasjonsverdi.... tilsvarer flere cm isopor.
Samsung: epoxy?? Bruker du ikke UHU POR? Jeg har faktisk gode erfaringer med bruk av dobbeltsidig smal tape lagt i "S" med 10 cm mellomrom pr par. Har også prøvd innfreste furulister (2mm rund) og sydd med tråd: nydelig! samt prøvd CA-hengsler (små biter!) OK. Kekar tror jeg anbefalte floppydisk-hengsler, skal prøve
Og jeg må prøve å sy hengsler på Ultimate`n jeg skal lage greit å dele ideer.
3DX´n min fikk sin siste tur på søndag og det er bare å innrømme att det var pilotfeil eller "Dumb thumbs", ble litt for overmodig med hensyn til å øve på hovring med litt for fremtungt fly som ble for treg i responsen. (Don´t run out of altitude, speed and ideas at the same time)
Annngående valg av Li-Poly celler så må man bare velge de cellene som passer best med hensyn til strømuttak (antall C), vekt, pris -i denne rekkefølgen
What is not nailed down is mine. If I can pry it loose, It's not nailed down.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment