Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vi skar av roret og lage en grop på undersiden slik at motoren peker nedover. Så limte vi på en slags arm som står ut bakover og den limte vi roret på. Vi har ikke satt inn noen stopper for svingingen av roret enda men det komer når vi gidder
Run, live to fly, fly to live, aces high!
Erlend Larssen
Jeg har nå fått ferdig en av mine prosjekt fly, kommer akkurat fra testflying... Modellen flyr! Men så vidt. Loddingen til styringen falt av så jeg fikk ikke testet styringen, men tror den vil fungere.
Fakta:
- Fly: Sky Sedan (orginal vekt: 37 g, vingespenn 475 mm, lengde 380 mm )
- sender/mottaker: fra "Stunt car" fjernstyrt bil (?? g)
- Batteri: LiPo 170 mah (4,2 g)
- motor: 10x15mm Motor, 9:1 Gear, 6" Prop (6,6 g)
- "servo" motor fra bilen. (?? g)
Hei Vet det er noen som har prøvd dette før. Men det var noen andre fly av typen som er laget av isopor og ser utrolig bra ut. Dissse har en slags kondensator som batteri og har da satt i utstyr til rorene. Flyr ganske lenge og en oppladning tar ca 10 sekunder.....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment