Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
epp og depron er ca 90 prosent like og bygge, bortsett fra matrialet, og epp er det hjul på etter hva jeg husker.
har vært med og satt opp noen av disse, men ikke rukket og bygge min epp selv enda, av siste versjon med nye fargeskjema.
Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.
Da var det siste montert og klart
Hjulkåper ble hjul etter tips fra audifrik. Ser litt spinkelt ut, men vi får se hvor lenge det holder. Blir jo stort sett hands off start alikeveld så det går vell.
Den ble litt tøff da fine farger.
jeg huket på "hjula" med ca, og forsterket med ett lag uhu poor på begge sider etterpå, å det sitter like godt, selv etter ett par harde landinger i hallen, pga stikkefeil.
modellen flyr utrolig bra.
bruker selv 2 servoer på balanse rora, og det fungerer bra.
Lower, Lower, oops.
Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.
Satser på det. Har satt sammen flyet, manger avstivninger og radioutstyr.
Er litt usikker på motoren, har lagt opp til en Tiger 1806 på 18 gram. Kan bli i minste laget, men skal se om det går før jeg setter på noe større. Prøver å spare vekt på servoer og batteri samtidlig for å få vekten så lav som mulig.
Haagen Valanes
Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........
Da var det slutt.... etter noe tafatte torkrollforsøk endte det alså i toppen på ei gran, som sagt sikker høyde for test av øvelser.
Etter 4 døgn ute i det fri, ble redningsaksjon igangsatt. Fiskestang med blykrok ? fungerte ikke. 4 stk lange lekter sammenspikret, nei ikke dette heller. Fram med stige og begynne å klatre. F....en det var høyt. Med hjelp av de sammespikrede lektene nådde jeg opp og fikk lirket den løs. Men dette, og turen nedover til moder jord satte sine spor.
Selges nå til høystbydene. pent brukt, uten utstyr.
Må si du var tålmodig med den grana. Jeg hadde kappet den tvert. Riktig vei selvsagt
Men men, svensken har vel fler fly....
He,he ja, men jeg ventet for å se om det kanskje blåste ned, men den hang godt i bla.understellet og karbonstenger.
Det er vel på vei en EPP til oss nå så jeg trengte jo utstyret snart alikevell. Og Depron er ikke tingen for oss som skal bruke dette til "stikketrening", må ha noe som tåler en trøkk eller to.
R.I.P
.
.
PS. Det ble en liten grønn en som fikk tilslaget.
Det der hadde jeg reparert. Det er når flyet blir for tungt p.g.a. reparasjonene
man plukker av alt brukbart og kaster Depron fly. Har et fly som jeg bygde i
2009 av Depron det veide (med batteri) ~225g da nå ~250+g. Det er modent
for skraping men kjekt å fly i vind/regn eller i mørke da det er null verdt.
Flyet er litt vanskelig å fly men det gir bare ekstra trening
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment