Unconfigured Ad
Collapse
Depron sbach fra Autopartner
Collapse
X
-
Var det ikke noe moro..?arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arne -
Oooog den overlevde?
Hvordan ble det med utslag på balanseror? Byttet du rorhorn?
Ps - bra montert den der..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Jeg kjøpte samme fly bare i epp men de fulgte ikke med noen manual, noen av dere som vet hvor jeg kan finne de hen?? de er min første epp fly, de er ikke samme som dere har men epp og depron er vell nesten likt og bygge vil jeg tro??Last edited by Stin; 15-01-11, 03:18.Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mmComment
-
Endelig
Tror du har vert redd for å ta opp en slik skjør og stooooor maskin jeg.
Det var artig, var det ikkeDu får teste ordentlig i lyset, så får vi kanskje en video også.
Stin: Det er ikke store forskjellen fra EPP og depron. Nå har vel både Alf og jeg lagt ut en del bilder av monteringen, så du har litt å veilede deg med. Om du står fast så si ifra så kan jeg ta bilder av det du stopper opp påTerje Egeberg
"Opp ska det og det får bare virke"
38% Carf Sukhoi ZDZ 180
40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
35% Pilot Extra 330 DLE 120.
3DHS slick 89" EME 60.
3DHS Slick 71"Comment
-
Maual finner du på Sbach 342 EPP Foamie 850mm 33 3D Orange Blue Indoor Park Flyer AP Autopartner RC. Se under arkfanen beskrivning, der ligger det linker til både et pdf og word dokument som er byggebeskrivelse.Last edited by hvala; 22-01-11, 12:46.Haagen Valanes
Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........Comment
-
Hei Anders
Kan du si noen om hvilket utstyr du har benyttet og hvilken totalvekt du fikk med og uten batterier?
Jeg har selv bygd en Sbach i EPP, fikk tomvekt ned på 187g, eller 216 gram med 2S 500 mhA batteri. Ble faktisk for haletung, måtte sette på en litt større motor.Last edited by hvala; 15-01-11, 09:24.Haagen Valanes
Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........Comment
-
#10 UnapprovedHei Anders
Kan du si noen om hvilket utstyr du har benyttet og hvilken totalvekt du fikk med og uten batterier?
Jeg har selv bygd en Sbach i EPP, fikk tomvekt ned på 187g, eller 216 gram med 2S 500 mhA batteri. Ble faktisk for haletung, måtte sette på en litt større motor.Comment
-
Det er vel bare å flytte batteri lenger frem istedenfor ny motor?
Min Epp utgave ble også haletung - måtte ha batteriet ganske langt i front, bruker 2s850mah både inne og ute..
Flysyk nå ja! Men endte opp med å jobbe i helgen.. :/ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Apropo, når blir neste innendørsflygning da...?ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Ja tenker du var nervøs før maiden på denneMin virker litt haletung den også, men nå har jeg bare 350mah batterier, må handle noen større tror jeg. Var den morro å fly a? Trenge strikk til propellen også Arne..
Trond Winger, søndagsflyger
EG MX2 106"
Ultimate 71"/DLE55
GB Yak55 2.2M/DLE55Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment