Unconfigured Ad

Collapse

Depron sbach fra Autopartner

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alflovvold
    • Sep 2009
    • 5527

    #16
    Nå kommer torquerollingen snart vetu.. Du får poste film, alltid morsomt å se..
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment

    • arhennie
      • Mar 2008
      • 4316

      #17
      Originally posted by trowin
      Ja tenker du var nervøs før maiden på denne Min virker litt haletung den også, men nå har jeg bare 350mah batterier, må handle noen større tror jeg. Var den morro å fly a? Trenge strikk til propellen også Arne..
      Er hjemme jeg. Bare å komme
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment

      • hvala
        • Aug 2006
        • 91

        #18
        Originally posted by alflovvold
        Det er vel bare å flytte batteri lenger frem istedenfor ny motor?

        Min Epp utgave ble også haletung - måtte ha batteriet ganske langt i front, bruker 2s850mah både inne og ute..

        Flysyk nå ja! Men endte opp med å jobbe i helgen.. :/
        Alt var flyttet så langt frem som overhode mulig, også batteri og mottaker. Med en litt større motor (+ 5 gram) fikk jeg litt mer power ut av hover som for så vidt er helt ok.

        Med å bruke 2S 500 mAh sparte jeg ca 15 gram på totalvekten.
        Last edited by hvala; 22-01-11, 12:48.
        Haagen Valanes

        Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........

        Comment

        Working...