Da landet det 2stk Extremeflight edger på gårdsplassen i dag, en 60'' og en 88''
http://www.autopartner.se/flygplan/e...t-c-562-1.aspx
Jeg pakket opp 60'' med en gang for å se.....................det ble visst mere enn å se. Jeg monterte flyet ferdig utenom servor, motor og esc.
Det har jeg ikke før til uka.
Kvaliteten har nok steget et hakk i forhold til 48'' som er veldig bra, så da må denne være veldig veldig bra
Super strøkent. Og de få delene du trenger ligger i poser ved siden av. Det er også manual som det står en del viktige/greit å vite ting i
Motor/esc: Arrowind 3526-04 og hacker esc fra RCPRO.
Servor: Hitec 5245 som er anbefalt.
RCPRO har også denne.
Litt boksåpning:

Jeg monterte først understell, hjul og hjulkåpene.

Rorhorn:
Fjern betrekning rundt hullet. Lønner seg å slipe litt på hornet for at limet skal feste skikkelig.
EF anbefale å lime dem med epoxy.
Hengslene limes med ca (tynn).

Dette er likt på alle ror, men stort OBS på sideroret. Der skal man bare fjerne halve delen av betrekningen. undre halvdel !! Men det står klart og tydelig i manualen.
Stab:
Fjern biten bakerst på kroppen som sitter mellom hullet til stab'n.
Da er det klart for å skyve den på plass. Jeg monterte på hovedvingene for å måle mellom vinge og stab på begge sider for å få den 100% rett.
Så et par dråper ca så den fester seg. Deretter førte jeg ca-spissen rundt hele stab'n på begge sider for å feste den skikkelig.

Halehjul:

Ferdig kropp og vinger
Denne syns jeg blir tøff! Sotet cokpitglass gjør seg.

Jeg pakket opp 60'' med en gang for å se.....................det ble visst mere enn å se. Jeg monterte flyet ferdig utenom servor, motor og esc.
Det har jeg ikke før til uka.
Kvaliteten har nok steget et hakk i forhold til 48'' som er veldig bra, så da må denne være veldig veldig bra

Super strøkent. Og de få delene du trenger ligger i poser ved siden av. Det er også manual som det står en del viktige/greit å vite ting i

Motor/esc: Arrowind 3526-04 og hacker esc fra RCPRO.
Servor: Hitec 5245 som er anbefalt.
RCPRO har også denne.
Litt boksåpning:
Jeg monterte først understell, hjul og hjulkåpene.
Rorhorn:
Fjern betrekning rundt hullet. Lønner seg å slipe litt på hornet for at limet skal feste skikkelig.
EF anbefale å lime dem med epoxy.
Hengslene limes med ca (tynn).
Dette er likt på alle ror, men stort OBS på sideroret. Der skal man bare fjerne halve delen av betrekningen. undre halvdel !! Men det står klart og tydelig i manualen.
Stab:
Fjern biten bakerst på kroppen som sitter mellom hullet til stab'n.
Da er det klart for å skyve den på plass. Jeg monterte på hovedvingene for å måle mellom vinge og stab på begge sider for å få den 100% rett.
Så et par dråper ca så den fester seg. Deretter førte jeg ca-spissen rundt hele stab'n på begge sider for å feste den skikkelig.
Halehjul:
Ferdig kropp og vinger

Denne syns jeg blir tøff! Sotet cokpitglass gjør seg.
Comment