Dette med litt feminint var nå bare for og få lit fart på diskusjonen. Jeg jobber hele dagen med store elektromotorer og frekvensomformere så for meg er det uaktuelt og bruke dette i noe som skal være en hobby. Derfor er det kun forbrenningsmotorer som er aktuelt i mine fly.
Unconfigured Ad
Collapse
Ja elektro er dritbra.......not!!!!!
Collapse
X
-
Kom nettopp på en feminin egenskap ved elektro, og som er noe jeg setter stor pris på både når det gjelder modellfly og damer: de er rensligeI hangaren:
SpeedFire F5B
X-plane fra www.yuri-models.com
Hawk F5B
MiniHawk (2stk)
3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
UM Stryker Q 180
FPV Raptor
EPO Cessna (156cm)Comment
-
Vel, ja takk begge deler sier nå jeg. Ikke lenge siden ESC i min EF 70" brant selv, så jeg skjønner frustrasjonen. Ikke noe kult.
Men steike å greit det er med elektro mtp. effekt, respons og støy når det funker.
Godt det ikke gikk verre, tross alt. Ser jo ut som du slapp billig unna mtp. skader..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
#35 UnapprovedHe he....................her ble det liv mens jeg var på Gol-treffet
Virker ikke som det var mange som skjønte at jeg bare ville erte el-gutta litt(selv om jeg selvsagt ikke liker det som skjedde)
Og til dem som sier at jeg har for liten esc, så rådførte jeg meg med noen først da jeg ikke har veldig peil på el-motor og esc.
Så jeg var i god troComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment