Unconfigured Ad

Collapse

Elektrooppsett av Easy Trainer EPP

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kyrre
    • Feb 2009
    • 2322

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Angånde Wingdragon; det var flyet jeg startet med og jeg har det ennå, selvom jeg faktisk har byttet det meste unntatt servoene. Kroppen tåler alt og resten er lett å reparere, men deler til den var meget rimelige så jeg byttet de ut isteden.

Comment

• Allfar
      • Jun 2012
      • 90

En av de viktigste grunnene til valget at valget falt på WingDragon, var de relativt rimelige delene.
      Supplerer du med deler fra HK, kan du komme rimeligere ut av det, enn å kjøpe RTF fra samme butikk.

Det er 3CH, men det virker som at det er lett å konvertere til 4CH Sportster.
      Har lekt litt med tanken på oppgradering, man trenger en servo og hovedvinge tilhørende Sportster.
      Art-Tech: Wing Dragon Sport 4ch - www.rcbutikken.no - Din hobbybutikk på nett!
      HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

Comment

• Kyrre
        • Feb 2009
        • 2322

Jeg er ganske sikker på at de bruker samme kropp så da skal vingen passe. Det er lagt opp til en servo pr ror så du trenger 2 stk.

Comment

• Allfar
          • Jun 2012
          • 90

Par servoer på HK koster ikke all verden
          Mener å huske at vingene til Sportster er litt lenger, men kroppen er nok støpt i samme form.
          Mulig det blir et vinterprosjekt. Men først må hun få god kontroll over stikkene og tørre bruke det hun har
          HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

Comment

Working...