Bare hyggelig å kunne hjelpe. Angånde Wingdragon; det var flyet jeg startet med og jeg har det ennå, selvom jeg faktisk har byttet det meste unntatt servoene. Kroppen tåler alt og resten er lett å reparere, men deler til den var meget rimelige så jeg byttet de ut isteden.
Unconfigured Ad
Collapse
Elektrooppsett av Easy Trainer EPP
Collapse
X
-
En av de viktigste grunnene til valget at valget falt på WingDragon, var de relativt rimelige delene.
Supplerer du med deler fra HK, kan du komme rimeligere ut av det, enn å kjøpe RTF fra samme butikk.
Det er 3CH, men det virker som at det er lett å konvertere til 4CH Sportster.
Har lekt litt med tanken på oppgradering, man trenger en servo og hovedvinge tilhørende Sportster.
Art-Tech: Wing Dragon Sport 4ch - www.rcbutikken.no - Din hobbybutikk på nett!HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.Comment
-
Par servoer på HK koster ikke all verden
Mener å huske at vingene til Sportster er litt lenger, men kroppen er nok støpt i samme form.
Mulig det blir et vinterprosjekt. Men først må hun få god kontroll over stikkene og tørre bruke det hun harHSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment