If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
For de som ønsker seg en slik til jul så ser det ut som om det absolutt er mulig. For de som vil ha en annen Hyperion modell er det bursdag, nyttår og jul på en gang.
Det er 2 linker til nesehjulet. En fra servoen og en fra hormet på hjulakslingen.
Disse 2 skjøtes så med en bit krympeplast. Jeg brukte ca 4 cm men det var ikke nok. Nesehjulet ble slått ut av stilling under landing gjentatte ganger.
Vil definitivt anbefale servo med metalldrev som jeg har brukt + et bedre feste mellom disse linkene. Skal eksperimentere litt og melde om jeg finner en bra løsning.
Det er 2 linker til nesehjulet. En fra servoen og en fra hormet på hjulakslingen.
Disse 2 skjøtes så med en bit krympeplast. Jeg brukte ca 4 cm men det var ikke nok. Nesehjulet ble slått ut av stilling under landing gjentatte ganger.
Vil definitivt anbefale servo med metalldrev som jeg har brukt + et bedre feste mellom disse linkene. Skal eksperimentere litt og melde om jeg finner en bra løsning.
Er finnishen like fin som det ser ut som på bildene?
Hvordan var det med flyegenskapene, ytelse etc. & har du fått prøvt den på vannet?
Jeg har kjøpt inn servoer, batteri og mottager og venter nå bare på selve flyet....
Finishen er svært bra synes jeg, nesten like bra som på bildene.
Har ikke rukket mer enn noen korte hopp med den enda så resten må komme etterhvert. Flottører er ikke montert.
Du blir neppe skuffet men det var litt plunder med hjulkåper og patenten med krympestrømpe til å holde sammen linkene funket ikke kombinert med mine sprettlandinger..
Arve Sunnset
Trondheim Mfk
-------------------------
Scale Warbirds of Norway www.scalewarbird.org
-------------------------
Flyr alt med vinger å rotorblad på.!!!
Også synes jeg feste av batteribrettet er forferdelig vanskelig.Tenk også på hvordan en skal feste batteriet før feste av batteribrettet. Der inne er der trangt
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment