Unconfigured Ad

Collapse

Ny byggetråd: Fanta'n

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Warbirdpilot
    Administrator
    • Sep 2004
    • 2878

Hehehe, ja det høres veldig bra ut..

Forkant som peker nedover blir vel litt dumt på når det skal fly på ryggen??
    - Håvard Glad Andreassen
    - YouTube.com/Warbirdpilot
    - facebook.com/warbirdpilot

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Ble det bare kutta to sett på UM???
      Tviler på at den blir kutta fra tegninger, er jo mye deler som nevnt.

Jeg har jo en Kleppaker i bruk som går fint på Phx-10, men den regulatoren har steingammel software. Så de to henger sammen som erteris fra fly til fly! De andre Phx-10`ene mine er dessverre oppgraderte fra den 1.x-versjonen som funka så greit.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• LN-WNH
        • Dec 2003
        • 426

Originally posted by joo
        Ble det bare kutta to sett på UM???
        Svenn Erik har Håvards tegning lagt inn ferdig til brenning. Det er bare å snakke med d'herrer så burde det ikke være noe problem å svi av flere!
        Håndskjæring med skalpell blir nok litt brysomt ja............

Stemmer, Håvard - forslaget er nok ikke helt godt nei. Vil sikkert påvirke inverted.
        Men med den latency som de grå har opparbeidet seg her i gården med årene så er neppe modellen begrensningen. Men litt invertet kan man kanske få til, så ideen frafalles tenker jeg!

.............silketrykk hadde vært tingen: noen som kan noe om slikt?????????

Comment

• micro
          • May 2004
          • 4

Utskjæring av Fanta`n

Hei Gutter
          Vi skjærer ut Fantan og stort sett alle andre depron kjerrer i samme sjanger til 295kr eks frakt (Det kongelige norske postverk tar ca en drøy hundrelapp).
          Gjør oppmerksom på at dette er bulkversjoner som er skjært rett utfra tegning og at vi ikke tar ansvar for evt feil og mistilpasninger. For bestilling ring oss på 33802085 eller send mail til post@ultramicro.no. Sender heller ikke i oppkrav så hold VISA`n klar! God Jul og godt nyttår forresten.

Hilsen Svenn Erik

Comment

• LN-WNH
            • Dec 2003
            • 426

FANTA'n fløy meget bra

Da var prøveturen ferdig, og modellen virket meget behagelig og presis i luften. Modellen må da være en ønskedrøm for virtousen?
            Etter mye uforutsette forhindringer ble den altså omsider ferdig, men det var igrunnen helt greit, for det passet perfekt med ankomsten av den nye DX7.

Underveis tok jeg turen innom litt airbrush "prøve og feile" så dette var nyttig.
            Modellen kom på ca 160 gram, men jeg kunne lett ha spart 10 gram eller mer hvis jeg hadde prioritert dette.

Det kommer noen bilder etter hvert.

Flott design Håvard, takk for godt jobba!

Comment

• Warbirdpilot
              Administrator
              • Sep 2004
              • 2878

Hei Per, artig at du har fått din ferdig også

Jeg er hjemme til helgen så da satser jeg på å ta en tur til Stavern igjen for å fly litt, er lenge siden nå....Så tenkte jeg stikke innom Ekeberg også hvis det blir tid...

Vi får sammenligne farkoster til helga, snakkes....
              - Håvard Glad Andreassen

Comment

• Warbirdpilot
                Administrator
                • Sep 2004
                • 2878

Da har jeg og Per kommet sammen idag for å sammenligne litt fly...

Noen bilder fra innendørs flyging i Tønsberg i dag.
                Attached Files
                - Håvard Glad Andreassen

Comment

Working...