If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Takk for informasjonen Tom. Jeg vil bruke disse uttrekkbare landingshjulene også. Som tank bruker jeg en 1l-pose. Jeg håper jeg kan oppnå en vekt uten drivstoff på 4 + kg. Jeg vil lage en konstruksjonsrapport i det tyske RC-Network. Når jeg begynner å legge ut, så her en link!
Har du noe bilde av en slik tank av pose? hvor får du kjøpt det?
Takk for informasjonen Tom. Jeg vil bruke disse uttrekkbare landingshjulene også. Som tank bruker jeg en 1l-pose. Jeg håper jeg kan oppnå en vekt uten drivstoff på 4 + kg. Jeg vil lage en konstruksjonsrapport i det tyske RC-Network. Når jeg begynner å legge ut, så her en link!
Hallo Tom og Lars,
Takk for gode modifikasjoner. Jeg skal også bygge en Phoenix Gripen snart, men med den nye Xicoy X45-turbinen. Jeg vil bygge veldig enkelt. Er fjæringssystemene fra Hobbyking sterke nok? Hvor tung er Gripen din med Wren44? Jeg håper du forstår meg, skriv med Google-oversetter !
Hilsen fra Østerrike - Peter
Gjort litt mer i dag. Montert elektriske retract på hoved hjulene. I stedet for de servostyrte som var med.
Liten utfordring med nesehjulet da den har monteringsplata på motsatt side av retract i forhold til den originale. 2 alternativer der. Enten bygge opp feste så den passer, eller montere en plate på undersiden av retract enheten da det er skruehull til det. Enklest å lage en plate i alu men litt usikker på hvor solid det vil bli. Er jo ofte nesehjulet som får juling på flyene våres.
Beste er nok å bygge om i modellen. Men du har jo printer, kan jo hende du kan printe et adapter og gjennomgående bolter?
Gjort litt mer i dag. Montert elektriske retract på hoved hjulene. I stedet for de servostyrte som var med.
Liten utfordring med nesehjulet da den har monteringsplata på motsatt side av retract i forhold til den originale. 2 alternativer der. Enten bygge opp feste så den passer, eller montere en plate på undersiden av retract enheten da det er skruehull til det. Enklest å lage en plate i alu men litt usikker på hvor solid det vil bli. Er jo ofte nesehjulet som får juling på flyene våres.
jeg setter den opp som manualen med 11mm opp og ned på cannards. også setter jeg opp delte mix på de ytterste rorene på vingene. de innerste rorene på vingen blir brukt som bare høyderor men med mulighet til å slå de av og på med bryter.
Denne gleder jeg meg til å følge. Hva er tanken rundt Canards utslag på første tur? Så en video av en med for mye utsalg som gikk rett i bakken etter takeoff så bruk lite.
Da er det pipe på vei i posten så jeg har gjort litt mer i dag. koblet opp og programert rorene. trenger litt finjustering men tror dette kan bli bra. kommer til å legge de flapsene som jeg har gjort om til høyderor på en bryter så jeg kan slå de av og på i tillfelle det blir for følsomt på høyderoret. ballanseror og canard settes opp etter manualen. alt for store utslag på canard på videoen så må flytte lengre inn på servoarmen
.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: