Unconfigured Ad
Collapse
Avro Lancaster
Collapse
X
-
Flott maskin det der! Fløy meget fint. Får ta med meg spit'en og fly i formasjon med deg en gang.Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Måtte du ha masse glede med dette flyet. Dette flyet ønsker jeg meg og. Men da vil jeg ha el.
Hva er vekten på flyet?Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Gratulerer, flott fly - og fin flyging. Inspirerende!Comment
-
Gratulerer med jomfrutur. Fint fly og kul video... bortsett fra skalafart på 1000 km/t ser litt sykt ut.Comment
-
Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger, alltid gøy når det går bra. Litt spesiellt å ta opp noe som begynte med en 6kilos bunt med balsa og plywood for to år siden, men desto mere tilfredstillende når det funker som herblir å fly ut sesongen med damen i grått undertøy som på videoen før nattdressen kommer på i vinter, svart under og grønn/brun kamo oppå
Comment
-
Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger, alltid gøy når det går bra. Litt spesiellt å ta opp noe som begynte med en 6kilos bunt med balsa og plywood for to år siden, men desto mere tilfredstillende når det funker som herblir å fly ut sesongen med damen i grått undertøy som på videoen før nattdressen kommer på i vinter, svart under og grønn/brun kamo oppå
Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
Å bygge et stort eller et lite fly gjøres på samme måten, er bare litt mindre skremmende å sette igang med et lite prosjekt de første gangene
Comment
-
prøvde ikke bombelukene, det får komme senere når den værste kneskjelven gir seg
Landet med 20° flaps og det fungerte helt fint. Vekta så langt er på hyggelige 12 kg, og med 120dm² vingeareal så blir det ikke ille belastning
Last edited by Bomberguy; 21-08-10, 17:32.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment