Announcement

Collapse
No announcement yet.

Petrausch North American Harvard AT-6 1:3,74

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • affa
    replied
    Piloten er rastløs og flyklar....


    Click image for larger version

Name:	20161225_194635.jpg
Views:	1
Size:	71.6 KB
ID:	615762

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Litt rolig startup på cockpit.

    Click image for larger version

Name:	20161228_181752.jpg
Views:	1
Size:	89.5 KB
ID:	615760

    Click image for larger version

Name:	20161228_191414.jpg
Views:	1
Size:	91.0 KB
ID:	615761

    Leave a comment:


  • tahustvedt
    replied
    Det er en av de jeg vurderer. Noen av skalafeilene går an å fikse på også. Kunne tenke meg CMP sin, hvis jeg finner den brukt.
    Last edited by tahustvedt; 19-09-16, 14:59.

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Seagull sin er forholdsvis bra i skala til å være billigfly

    Leave a comment:


  • tahustvedt
    replied
    Det så bra ut uansett. Jeg ønsker meg en ca 2 m Texan som jeg kan lakke i gul, brun og grønn.

    Kanskje sånn:

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Helt sykt mye power. Lenge siden jeg har flydd den så litt utrent. I tillegg altfor mye power på take off, trekker veldig mye venstre idet halen løfter seg...

    Leave a comment:


  • tahustvedt
    replied
    Heftig. Sprek maskin.

    Leave a comment:


  • Lars N
    replied
    Veldig pent Så da har du både stor og liten utgave

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Litt hyggelig flyging i helgen:

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Alt teknisk på den gjøres som frivillig arbeid og man er så heldig at man har en pensjonert tekniker med papirer på den som gjør utrolig viktig jobb. Har driften den i 10 år + og må nok beregne 100` i året uten avgifter som fuel, olje og underveis avgifter.

    Leave a comment:


  • Kjetil B
    replied
    Gøy med bilder og dokumentasjon på både fullskala og modell! Dette er en av mine absolutte favoritter, og mitt fly-høydepunkt så langt er tur i LN-TEX med Thore Thoresen i forsetet...

    Av ren nysgjerrighet (og uvitenhet), hvor mye snakker vi om i året for å opprettholde fullsizen i god flygedyktig stand? Finnes det noe grovanslag på både tidsforbruk og økonomi?

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Første (skremmende) avgang og landing med fullsize på Geiteryggen.

    Selvfølgelig hjullanding til å begynne med da det er enklest

    Last edited by affa; 17-01-16, 12:37.

    Leave a comment:


  • SmurfAir
    replied
    TEX´n fikk en vesentlig mindre grønntone sist vinter.

    Click image for larger version

Name:	tex_lakkert.JPG
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	613667

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Med bilde også...

    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1452886355994.jpg
Views:	1
Size:	95.7 KB
ID:	613665

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Firewall malt med epoxy og farge, slitesterkt og greit å holde rent.

    Leave a comment:

Working...
X