Unconfigured Ad
Collapse
Flair Legionare/Nieuport 17
Collapse
X
-
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyereComment
-
, og avgassen er irriterende. Hvitlim kan være lurt å bruke da har du tid til justeringer, jeg prøver å bli flinkere til å bruke det mer det gir fine limfuger.
Det er lett å bli "avhengig" av CAComment
-
Comment
-
Har bygget ferdig vingene og pusset, det står igjen noen beslag til vingestag og ytre hengsler til ballanseror.
Høyderor og stab grovlimt, og pusset til riktig fasong. Har limt på horn for pull-pull mens hengsler mangler.
Starte nå på "fuselage", skal prøve å få med noen skaladetaljer utover det som er på tegningen til Flair.Comment
-
Comment
-
Dette ser bra ut Niels ( som alltid! )
Hva blir størrelsen på denne, og hvilket oppsett skal brukes?
Rune
Sent from my iPhone using TapatalkRune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Google fant Legionaire
1320 mm vingepennTom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyereComment
-
Jeg gleder meg til flere gode bilder. Fine nærbilder av roroverføringer og ideer.
Håper å starte med en 1/4 scala Balsausa Nieuport 17 om noen år med så riktige roroverføringer som mulig,
før den blir borte i et støvlag. Kjeller er under opppussing så det ble litt stop igjen på det trege samlebåndet
Redd for lockout
Stå på Niels. Gleder meg til videre fremgang med elektro/LYD?Last edited by Sundtair; 10-01-12, 17:00.Mvh Andreas
Stevensaero, glede i noen balsaflak.
PCM.at mye glede i litt carbon
Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUMComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment