Regner med at de anser det for å være det rette giret til den nye motoren som har et noe høyere kv, 3700 mot tidligere 3550 som passet fint med 3550 motoren.
Unconfigured Ad
Collapse
T-rex 450SE V2
Collapse
X
-
Er det noen som vet hvilke deler man må bytte for å få 4mm spindel på gamlekara?
Regner med det er T-stykke (main hub), spindel, dempere, bladholdere med lagere?
Åsså på toppen av lista da gittComment
-
Jepp, sikkert derfor de har lagd det. Tror også det vil passe ganske bra til JGF 450th-motoren jeg har, sies ihvertfall så.
Men vet ikke om jeg må putte på reduction gear til halen med 12T, noen tanker om det?
edit: Du må bytte alt fra flybar og opp, så listen din stemmer ganske bra. Sjekk på http://www.helifreak.com/viewtopic.php?t=31453 for
en gjennomgang av alt som er nytt, nevner også hva som må byttes der.Morten SmøraasComment
-
Last edited by Mathias; 05-03-07, 13:58.Mathias
Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8Comment
-
Min lille personlige mening, om du ikke regner med å få bruk for mer enn 7 kanaler så ja. Skulle jeg kjøpt en ny radio i dag til mitt bruk så hadde det uten tvil blitt en DX7 pga null-kanal-tull-fordelen bla.
Men det finnes Spektrum moduler til 9XII slik at man unngår kanalkrasjproblematikken også med den radioen.
Bortsett fra det skal det vel nevnes at jeg har den radioen 9XII altså, og har aldri hatt kanaltull. Er svært fornøyd med den så det er nevnt. Med Synth og mottaker har man jo nesten full frihet. En JR RS 77S passer perfekt i en 450, bortsett fra den metern med antenneledning da
De har 600n i pakke med DX7 så de lager sikkert en pakke som passer 450n også.Comment
-
Men mottakeren som følger med DX7 er vel litt stor til T-Rex'n. Det som går an er vel å skifte mottakeren til en AR6000, men da har jeg jo bare 6 kanaler igjen. Ingen andre alternativer?Mathias
Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8Comment
-
Trenger jo strengt tatt ikke mer enn 6 kanaler i en Trex da. Enig med Tintin, kjøp heller en DX7 hvis du ikke har behov for flere enn 7 kanaler.Morten SmøraasComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment