Unconfigured Ad

Collapse

AeroHawk med Apache-kropp.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gultraktor
    • Mar 2004
    • 29

Det hadde vært gøy å se litt film av helikopteret fra bakkeperspektiv. Altså film hvor kamera ikke er montert i helikopteret. ?

Comment

• tahustvedt
      • Feb 2004
      • 4601

Jeg har ingen andre videokameraer, men jeg kunne jo prøvd å legge kameraet i vinduskarmen mens jeg flyr. Nå ser det ut som om det blir regn igjen. Litt lei av mai-været!

Comment

• tahustvedt
        • Feb 2004
        • 4601

Her er en film i tredjeperson i stedet for fra helikopteret. Som dere ser så har jeg masse power med denne motoren! Jeg glemte å skru opp lyden etter å ha brukt det på helikopteret så det er veldig mye støy fordi volumet ble så lavt. I dag har jeg byttet ut linsen med en linse fra webkameraet mitt og det ble mye klarere i kantene. Filmen er tatt opp med den originale linsen, ikke webkamera-linsen.

Comment

• tahustvedt
          • Feb 2004
          • 4601

Var og fløy litt på en fotballbane i går kveld. Var veldig heldig med været i går, det var til og med helt vindstille. Helikopteret flyr helt fantastisk fint når detr er vindstille ute. skulle ønske jeg hadde et videokamera med videoinngang så jeg kunne filmet fra helikopteret da forholdene var optimale.
          Attached Files

Comment

• tahustvedt
            • Feb 2004
            • 4601

Mer bilder.
            Attached Files

Comment

• tahustvedt
              • Feb 2004
              • 4601

...