Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Æ ska ha en alikevell. Å dessuten så kommer det vell mest på hvordan man behandler stikkene, driv man på hover stadiet så e jo en HK 450 bra nok
TT e jo sikkert my ber enn belte på 450 å, for jeg merket stor forskjell på 500`n
Virke som enkelte e mest opptatt av tall på hvordan ett heli flyr :S
Æ ska ha en alikevell. Å dessuten så kommer det vell mest på hvordan man behandler stikkene, driv man på hover stadiet så e jo en HK 450 bra nok
TT e jo sikkert my ber enn belte på 450 å, for jeg merket stor forskjell på 500`n
Virke som enkelte e mest opptatt av tall på hvordan ett heli flyr :S
Klart følelsen av hvordan heliet flyr har mye å si men det er subjektive meninger basert på så mangt.
Bare ta for deg Hifi gutta og alt det rare de greier å lire av seg når de vet hva som testes og opp mot hva og gjerne i favør av det med høyest prislapp, mens de ikke hører noe forskjell når de ikke vet hva som testes.
Liker derfor den matematiske fremgangsmåten istedenfor, plain and kjedelig.
Pompen : du brant jo opp flere speedkontrollere grunnet statiske ladninger i halen så skjønner godt at du er fornøyd med aksling.
Sier ikke at det er hverken bedre eller dårligere men hvordan man opplever ting er også avhengig av hvilken forventninger man har til det man sammenligner med.
En annen ting er jo at TT er vedlikeholdsfritt sammenlignet med belte som må etterstrammes og kontrolleres gjevnlig.
Jeg spør etter tallmateriale ettersom "belte er for duster" og ironi fungerer dårlig på nett.
For min del er krasj raten litt for høy enda så TT får vente.
Dessuten skal baksmellen på skatten betales og et større heli investeres i så igjen TT får vente.
Den ble bygget på 4,5timer.
Hode ble plukket ned og satt sammen med loctite, det manglet loctite på begge kulene på bladholderne.
Ramma var alt OK, det eneste som er litt klundrete er og få inn den bakre servoen, men det går uten og ta ut servo/lagerbukker. Måtte ta av gyro braketten.
I halen var gjengene i lagerholder som slider shaften går i borte. Der tok jeg en kule som er selvgjengende skrue fra t-rex 600. Dette med førte at jeg måtte bygge ned tail rotor control arm 2mm. Når dette var gjort ble det fint.
Eller var dette et fint og veldig greit bygg, her har dere noe og glede dere til.
Har fått testet det 3 turer. Et par klikk på trimmen og det sto som fjell. Piroen var noe sakte, så jeg satte opp endepunktene til 130, dette hjalp bra. Eller var det ikke noe vits og legge på noe expo synnes jeg. Ellers er det satt opp etter manualen med pitch og throttle curver.
Det er en stund siden jeg har hatt noe T-rex 450se V2 i lufta, men
Halen er meget stabil og gir svar på tiltale med engang, satte opp 20% gain i HH.
Rolig og fin i hover, men veldig livlig med bruk av stikka, har 8,5 grader cyclick.
3,5min flytid ladet 1300mAh. Dette ved mill 3d.
For min del tror jeg dette blir en fin reise kompis, denne skal få sin faste plass i bilen.
Hva er sannsynligheten for at Mikado kommer med deler for ombygging av hodet på nye 450en til flybarless? Det sammen med mini-vbar kunne jo vært et rimelig fett oppsett! Egentlig er det jo litt rart at ikke Align allerede er på den paddleløse bølgen og i alle fall at de ikke tilbyr egne hoder. Neste naturlige steg må jo nesten være det, er liksom ikke plass til så mange flere størrelser i sortimentet deres.
...Har fått testet det 3 turer. Et par klikk på trimmen og det sto som fjell. Piroen var noe sakte, så jeg satte opp endepunktene til 130, dette hjalp bra. Eller var det ikke noe vits og legge på noe expo synnes jeg. Ellers er det satt opp etter manualen med pitch og throttle curver...
Her er film av en av de første turene.
Beklager stadig dårlig kameraføring, men jeg så knapt noenting i kamera i det skarpe sollyset.
Hadde vært lettere kjellkr om du kunne holde den j**** fugger'n i ro
Hva er sannsynligheten for at Mikado kommer med deler for ombygging av hodet på nye 450en til flybarless? Det sammen med mini-vbar kunne jo vært et rimelig fett oppsett! Egentlig er det jo litt rart at ikke Align allerede er på den paddleløse bølgen og i alle fall at de ikke tilbyr egne hoder. Neste naturlige steg må jo nesten være det, er liksom ikke plass til så mange flere størrelser i sortimentet deres.
finally got a maiden flight on my 450 Pro today. the things flies great and even has ample power on used 25 outrage packs. landing on the first run i
Det kan se ut som drevene tåler det men at den enten er laget en svekking i selve akslingen som knekker om halen kommer borti noe eller at det rett og slett er en svakhet i akslingen på et spesifikt sted for det ser ut som de knekker som fystikker på samme stedet.
Hart vært borte fra 450 SE V2'n min i ett år nå og ser jo nå at V3 har kommet.. Er det bare å handle inn V3 deler etter hvert som ting blir ødelagt ?? Passer de overens ?? Passer den nye swashplata på min V2 ??
Hart vært borte fra 450 SE V2'n min i ett år nå og ser jo nå at V3 har kommet.. Er det bare å handle inn V3 deler etter hvert som ting blir ødelagt ?? Passer de overens ?? Passer den nye swashplata på min V2 ??
I følge poster jeg har lest på helifreak så passer swashen og de nedre mixer armene uten modifikasjoner.
Når man da i tillegg får tak i V3 hodeblokk og spindel som passer V2 så er man rimelig nært.
Skulle ikke forundre om resten av hodet også skulle passe rett inn.
I følge Finless Bob byggevideo er hoveddrev likt som på V2. Men utover det er dette et helt nytt helikopter. Det er klart man får hode til passe, med mer eller mindre modifikasjoner. Men man har ingen V3 av den grunn.
Jeg bestilte forresten et i går, og er spent på hvordan den vil føles.
Kompisen min som flyr i videoen lenge bak i denne tråden skryter uhemmet av det.
Du er klar over at det finnes V3 oppgraderinger til V2 versjonen som eksisterer i dag.
TT oppradering og nydesignet hodeblokk.
Hodeblokka er allerede inne hos elefun.
Og for ordens skyld så er V3 oppgraderinger for V2 mens Pro er et annet heli.
Det er mulig det er noe der jeg har misforstått ja. Jeg snakket altså om PRO versjonen.
Jeg trodde V3 var en annen benevnelse på 450 pro. Men mulig V3 bare er en oppgradering av 450 V2.
Men i såfall finnes ikke V3 som kit. Bare enkelte oppraderinger til S, SEV2 og XL og hva de nå heter alle sammen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment