Yes, hentet min på posten rett over tre i dag. Dessverre jobbet fruens kveld, så jeg har hatt ansvaret for junior, noe som har gått litt på beskostning av byggetiden. Men den ser ut til å komme opp fort, etter halvanne time er rama montert og hele drevsystemet minus motor. Er redd det er deletilgang som blir største problemet, må vel ha en 19 eller 20 tanns pinjon for min 530KV's motor, og kitet leveres med 22 tanns. Foreløpig er det vel umulig å oppdrive deler, men håper det ordner seg snart.
Ellers blir det BEC'en fra Scorpion regulatoren og rett inn på BeastXen som gjelder ja, virker ikke som om det skal bli noe problem. Hadde håper jeg skulle få teste beastX'en litt på 550'en før jeg bestilte opp en til Goblinen også, men med værmeldingen slik den er nå blir det lenge til jeg får testflyd noe mer dessverre... Antar KTL sitter og skrur som en gal siden han ikke har svart her enda
Ellers blir det BEC'en fra Scorpion regulatoren og rett inn på BeastXen som gjelder ja, virker ikke som om det skal bli noe problem. Hadde håper jeg skulle få teste beastX'en litt på 550'en før jeg bestilte opp en til Goblinen også, men med værmeldingen slik den er nå blir det lenge til jeg får testflyd noe mer dessverre... Antar KTL sitter og skrur som en gal siden han ikke har svart her enda

Comment