Unconfigured Ad

Collapse

SAB kommer med heli: Goblin 700E

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arhennie
    • Mar 2008
    • 4316

Originally posted by andersand
    500 gob, hadde jo vært fin å "prøve mot" jren din også mr hennie...
    Jeg kjøper vel aldri noe for å sette det opp mot noe annet jeg har. Jeg kjøper om det er noe jeg får lyst på, og om det fører til at noe havner i skyggen så kan det tenkes noe blir solgt. Men jeg har heller ikke noe i mot å ha flere, enten de viser seg å være like eller ha forskjellige egenskaper. Så får jeg se når denne kommer. Det er såpass lenge til antagelig så jeg rekker sikkert å bytte mening mange ganger før den tid
    arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

Comment

• andersand
      • May 2012
      • 2316

Originally posted by arhennie
      Jeg kjøper vel aldri noe for å sette det opp mot noe annet jeg har. Jeg kjøper om det er noe jeg får lyst på, og om det fører til at noe havner i skyggen så kan det tenkes noe blir solgt. Men jeg har heller ikke noe i mot å ha flere, enten de viser seg å være like eller ha forskjellige egenskaper. Så får jeg se når denne kommer. Det er såpass lenge til antagelig så jeg rekker sikkert å bytte mening mange ganger før den tid
      770 ventepølse!

Comment

• ragge1
        • Sep 2009
        • 1598

Quick Release Canopy mount

rc booya Quick Release Canopy mount

SAB Goblin -  
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

HD 500 Cell : brain2

DX9

Comment

• ragge1
          • Sep 2009
          • 1598

ok nu har eg testa rc booya qiuck release en stund nu , de virke veldigt bra på rex500 og min 6HV og kunde ikke har noe annat men på Goblin så har det gott ok me ikke veldigt lett å setter canopy på , før ikke så lett å treffa det det skall siter , men med min G500 så har eg brukt steve sina quick release og de har virke hur bra som hels , så idag bytte på min G700 til Steve sina og fan tenkte eg varfør har ikke gjørt det før ( haft de ligande ) , veldigt lett å har på og av canopy

link

DX9

Comment

• Trulsen
            • Aug 2006
            • 3411

Nice Roger!

Jeg bestilte magnetfester til trex 700. Spent på om de er bra

Comment

• ragge1
              • Sep 2009
              • 1598

se lite på blader men blir som vanligt man vet ikke vilken man skal tar , just nu se på to type , original SAB 690 blader eller edge se 693 blader , var ikke så stor førsjell i prisen , eller er det noe andra bra tips på blader
              takk

DX9

Comment

• Trulsen
                • Aug 2006
                • 3411

Blad er blad, samme hvilke du kjøper

Comment

• Hanzo
                  • Nov 2005
                  • 845

Min erfaring er at Edge sine blader autoroterer endel bedre, ut over det er ikke jeg i stand til å merke noe stor forskjell. Har prøvd SAB sine, Edge og nå RailBlades. Alle fløy

Comment

• Trulsen
                    • Aug 2006
                    • 3411

Endelig har SAB skjønt det!!!!

Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1374302816.761211.jpg
Views:	1
Size:	57.5 KB
ID:	602286

Comment

• Hanzo
                      • Nov 2005
                      • 845

Så litt photoshop ut, er den ekta? Bert hintet frempå i RC HeliNation sin podcast at de jobber litt med en Goblin nitro, så det kan være på vei. Elers har de jo kommer ut med en bensinombyggning som virker moro, skulle jeg ha vurdert noe annet enn elektro hadde det nok vært tingen for meg

Comment

• Trulsen
                        • Aug 2006
                        • 3411

Originally posted by Hanzo
                        Så litt photoshop ut, er den ekta? Bert hintet frempå i RC HeliNation sin podcast at de jobber litt med en Goblin nitro, så det kan være på vei. Elers har de jo kommer ut med en bensinombyggning som virker moro, skulle jeg ha vurdert noe annet enn elektro hadde det nok vært tingen for meg
                        Det var nok PS ja Måtte fyre litt opp elektrofolket ;D Positivt at de jobber med nitrogoblin da

Comment

• andersand
                          • May 2012
                          • 2316

finnes gasser goblins, desverre er det jo mcpx power i de ser det ut som, og da ikke brushless mcpx :/

Comment

• Trulsen
                            • Aug 2006
                            • 3411

Originally posted by andersand
                            finnes gasser goblins, desverre er det jo mcpx power i de ser det ut som, og da ikke brushless mcpx :/

Det er vell ikke offisiell SAB release den gasser modellen? Er det ikke noe hjemmemekk opplegg? Gasser er for folk som vil fylle en tank, fly 30 min i ett strekk, pakke sammen og reise hjem

Comment

• andersand
                              • May 2012
                              • 2316

Originally posted by Trulsen
                              Det er vell ikke offisiell SAB release den gasser modellen? Er det ikke noe hjemmemekk opplegg? Gasser er for folk som vil fylle en tank, fly 30 min i ett strekk, pakke sammen og reise hjem
                              men gjør de faktisk det? eneste jeg har sett fly 30 min drev med hovring på lav headspeed, lengste 3d flighten jeg klarte fremdrive med mild mild slow 3d var knappe 10 min, de som flyr 3d kjører jo ofte trimma motorer som drar mer suppe.

Comment

• Trulsen
                                • Aug 2006
                                • 3411

Jeg vet ikke helt jeg altså. Har ikke greie på bensin. Men en kompis satte en OS15hz i en 700 og fløy et kvarter uten at det merktes nevneverdig på tanken at det hadde minket. Den var ultrasløv da. Omtrent null effekt!

Comment

Working...