Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
500 gob, hadde jo vært fin å "prøve mot" jren din også mr hennie...
Jeg kjøper vel aldri noe for å sette det opp mot noe annet jeg har. Jeg kjøper om det er noe jeg får lyst på, og om det fører til at noe havner i skyggen så kan det tenkes noe blir solgt. Men jeg har heller ikke noe i mot å ha flere, enten de viser seg å være like eller ha forskjellige egenskaper. Så får jeg se når denne kommer. Det er såpass lenge til antagelig så jeg rekker sikkert å bytte mening mange ganger før den tid
Jeg kjøper vel aldri noe for å sette det opp mot noe annet jeg har. Jeg kjøper om det er noe jeg får lyst på, og om det fører til at noe havner i skyggen så kan det tenkes noe blir solgt. Men jeg har heller ikke noe i mot å ha flere, enten de viser seg å være like eller ha forskjellige egenskaper. Så får jeg se når denne kommer. Det er såpass lenge til antagelig så jeg rekker sikkert å bytte mening mange ganger før den tid
ok nu har eg testa rc booya qiuck release en stund nu , de virke veldigt bra på rex500 og min 6HV og kunde ikke har noe annat men på Goblin så har det gott ok me ikke veldigt lett å setter canopy på , før ikke så lett å treffa det det skall siter , men med min G500 så har eg brukt steve sina quick release og de har virke hur bra som hels , så idag bytte på min G700 til Steve sina og fan tenkte eg varfør har ikke gjørt det før ( haft de ligande ) , veldigt lett å har på og av canopy
se lite på blader men blir som vanligt man vet ikke vilken man skal tar , just nu se på to type , original SAB 690 blader eller edge se 693 blader , var ikke så stor førsjell i prisen , eller er det noe andra bra tips på blader
takk
Goblin 700 :vbar 5,3 pro Atom 6HV :vbar NEO pro rescue HD 500 Cell :brain2 DX9
Min erfaring er at Edge sine blader autoroterer endel bedre, ut over det er ikke jeg i stand til å merke noe stor forskjell. Har prøvd SAB sine, Edge og nå RailBlades. Alle fløy
Så litt photoshop ut, er den ekta? Bert hintet frempå i RC HeliNation sin podcast at de jobber litt med en Goblin nitro, så det kan være på vei. Elers har de jo kommer ut med en bensinombyggning som virker moro, skulle jeg ha vurdert noe annet enn elektro hadde det nok vært tingen for meg
Så litt photoshop ut, er den ekta? Bert hintet frempå i RC HeliNation sin podcast at de jobber litt med en Goblin nitro, så det kan være på vei. Elers har de jo kommer ut med en bensinombyggning som virker moro, skulle jeg ha vurdert noe annet enn elektro hadde det nok vært tingen for meg
Det var nok PS ja Måtte fyre litt opp elektrofolket ;D Positivt at de jobber med nitrogoblin da
finnes gasser goblins, desverre er det jo mcpx power i de ser det ut som, og da ikke brushless mcpx :/
Det er vell ikke offisiell SAB release den gasser modellen? Er det ikke noe hjemmemekk opplegg? Gasser er for folk som vil fylle en tank, fly 30 min i ett strekk, pakke sammen og reise hjem
Det er vell ikke offisiell SAB release den gasser modellen? Er det ikke noe hjemmemekk opplegg? Gasser er for folk som vil fylle en tank, fly 30 min i ett strekk, pakke sammen og reise hjem
men gjør de faktisk det? eneste jeg har sett fly 30 min drev med hovring på lav headspeed, lengste 3d flighten jeg klarte fremdrive med mild mild slow 3d var knappe 10 min, de som flyr 3d kjører jo ofte trimma motorer som drar mer suppe.
Jeg vet ikke helt jeg altså. Har ikke greie på bensin. Men en kompis satte en OS15hz i en 700 og fløy et kvarter uten at det merktes nevneverdig på tanken at det hadde minket. Den var ultrasløv da. Omtrent null effekt!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment