Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align Trex 450X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har ikke funnet selve kofferten på ebay enda men kontaktet en jeg har kjøpt noen batterier fra og han hadde den. Ikke helt gratis..

    Han her har linkene og koffert, men du må maile ang koffert: http://search.ebay.com/_W0QQsassZ911heroes
    Har 2 bestillinger inne her så jeg vet enda ikke hvordan han er men feedbacken hans er god, heter Ian.

    Han her skaffer også: Error Page | eBay

    Han har jeg fått varer fra, helt super. (Andy)

    Denne karen er også til å stole på, raskt og billig frakt, har handlet et par ganger der. Security Measure

    Selvom jeg ser han har fått litt dårlig feedback i det siste. Jeg hadde ikke problemer med å kommunisere med ham og de sendte greiene samlet.

    Comment


    • #32
      hvorfor ikke kjøpe den direkte fra align? www.align.com.tw
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #33
        Fordi de ikke selger til andre enn taiwanesere å dømme etter hva som står på siden deres...finner det selvsagt ikke nå men det har tidligere vært presisert at sidene når det gjaldt priser og kjøp kun gjelder Taiwan.

        Om det ikke gjelder vil jeg gjerne vite for jeg har litt allergi for mellomledd, i alle fall unødvendige.

        Fant det:

        Please pay attention to this web shop is services for Taiwan local market only. If you are willing to be ALIGN's distributor or agent, please contact us directly, our e-mail is align@www.align.com.tw

        Comment


        • #34
          hm... Rune Kvam kjøpte da sin TREX direkte derfra han. men men..
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #35
            Kan det ha vært før de fikk offisiell distributør i Norge?
            Om det går så er ingenting bedre enn det men da har jeg slengt noen $ ut av vinduet. På den annen side så har jeg sluppet litt moms underveis som nok mer enn kompenserer...

            Comment


            • #36
              Jeg sendte Align en mail for et par dager siden angående dette. Har ikke hørt noe fra dem ennå....
              Torgeir K. Haugstad

              Comment


              • #37
                ok.. ellers er jo morten forus hos helizone hoved distributør i norge da, så om han ikke har den, så skaffer han den sikkert.....
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment


                • #38
                  Det betviles ikke....

                  Comment


                  • #39
                    hehe. alt snakket om trex gjorde så jeg gikk til helizone å bestillte meg en. argh.........
                    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                    www.airheads.no

                    Comment


                    • #40
                      Tror ikke du vil angre!

                      Er jo mitt første helikopter så jeg har null sammenligningsgrunnlag, men det er lite som slår å kunne gå ut utgangsdøra og fly mellom trær, busker og klesstativer.
                      Torgeir K. Haugstad

                      Comment


                      • #41
                        har sett det fly, og testa det såvidt. er helt ok. noe større enn min gamle twister 3d, men ett bra tillegg til 50 og 90 sizene
                        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                        www.airheads.no

                        Comment


                        • #42
                          Jeps...

                          50 og 90 står i min imaginære hangar og flyr som drømmer begge to....
                          Torgeir K. Haugstad

                          Comment


                          • #43
                            tja. kan kjøpe mine vet du
                            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                            www.airheads.no

                            Comment


                            • #44
                              Ser ikke bort fra det, men for tiden lever jeg fra lønning til lønning for å holde T-rexen i lufta. Må ha noen pakker med lipo først... dessuten tror jeg ikke jeg kan forsvare for noen at det dukker opp et heli til før jeg har lært meg nose in.
                              Torgeir K. Haugstad

                              Comment


                              • #45
                                det kommer etterhvert. er ikke noe krav å hovre nose in første tida, selv om noen mener det.. , det er uansett ikke vanskelig når du får det til :P , men det tar endel sim trening, og gjerne noen kanner fuel/ladinger med batteri. jeg har 2 pakker med 11.1v 2000 mah HD pakker som tåler 30C, tror ikke TREX'n gfreier å dra ut 60A , så de får holde. hehe
                                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                                www.airheads.no

                                Comment

                                Working...
                                X