Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align Trex 450X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ville nok også vurdert en annen radio.
    Batteriet vil jeg nok også latt være. 1200mah er for lite. Bruker selv en Bpp 2000mah, Apogee 1660mah og Thunderpower 2100mah batterier. Disse fungerer bra, men under 1600 blir litt lite tror jeg!
    Torgeir K. Haugstad

    Comment


    • #77
      Istemmer om batteriene. Bruker selv Align sine 1800/12C og de leverer ikke for mye strøm (men duger fint for en fersking som undertegnede... ) og kombinert med Align sin balance charger er jeg godt fornøyd så langt.

      Har testet 1000mah lipo som kokte over og 1800 mah LiIon som det ikke en gang tar av med.

      1200 mah batterier bør vel kunne gi bortimot 20C for å være brukbare og det gjør neppe de du har i pakken.

      Comment


      • #78
        T-rex pakke ...

        Surfet omkring på bl.a runryder og fante en hel del info/Q&A om T-rex:en.
        bl. a http://runryder.com/helicopter/t167505p1/

        Virker som de fleste rekommenderer Hitec hs-56 istedet før hs-55 ...

        Go figure ....

        /J

        Comment


        • #79
          56 servoene er raskere, sterkere og har bedre drev, da de er av carbonite, istendenfor de syltynne hardplast drevene i hs 55.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #80
            Noen andre som følger med på Align sine sider?





            Det bare drøsser ut med snadder man kan tømme lommeboka med...

            Sålangt har jeg bare sett en review av armer/Seesaw men den gav svært positiv omtale..gleder meg til mine kommer....tror jeg må plusse på bladholdere og seesaw..

            Comment


            • #81
              Fikk T-rexen min i går jeg, hovret etter batteriet ble ladet ferdig å plugget inn i den, den var stabil da .
              Hadde mitt første "uhell" i går når jeg flydde ute... Skulle vise en knall som har prøvd å fly heli før (han moste det...) at jeg greide det. Hankom med en komentar; "Går ikke det ann å fly høyere?" Joda, jeg ga gass jeg, men det viste seg at det var litt vind der oppe (må skylde på noe ) så turen endte inni møkkahengeren Skade: et rotorblad. Men jeg må ha meg et nytt batteri, ikke at det ble ødelagt, men det liker ikke at jeg drar så mye strøm...

              Angrer ikke på at jeg kjøpte det.

              Comment


              • #82
                Jupp, gode batterier som kan levere rundt 20A eller mer er fort et must.

                Comment


                • #83
                  Tips til et billig batteri som egner seg? Det ser ut til at det "gamle" har tatt kvelden... Det skal ihvertfall ligge ute i natt...

                  Comment


                  • #84
                    Tror ikke du finner gode OG billige. Du må regne med ca $ 60-70 for batterier som virker.
                    Jeg flyr så langt bare Align sine fordi jeg der kan lade 1 og 1 celle i pakken. De er ok til mitt bruk men ikke billigst, dvs $ 65-70 per pakke for 1800 mah/12C.

                    Error Page | eBay

                    Ok selger.

                    Comment


                    • #85
                      Eller dette:
                      http://www.celtic-griffin.com/equipment.php?id=11
                      Espen Melby

                      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                      Comment


                      • #86
                        Går de inn i T-Rexen ??

                        Comment


                        • #87
                          Nesten... Men det går helt greit, får trykt på copiten med litt god overtaling
                          Espen Melby

                          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                          Comment


                          • #88
                            Mente den var bare 3 cm bred ikke 4?

                            Comment


                            • #89
                              Du får ikke det batteriet i mellom rammehalvdelene, men batteriet er ikke så langt så det går fint å få plass til det.

                              CG blir også helt ok med det batteriet.
                              Espen Melby

                              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                              Comment


                              • #90
                                OK, men frisk pris...får 2 Align batterier for den prisen

                                Comment

                                Working...
                                X