Unconfigured Ad
Collapse
Halen slipper ved sidelengs Tic tocs. BeastX.
Collapse
X
-
-
De verdiene som ligger i optimizern nå er noe off, greit å få de riktige og deretter slå av optimizern så du har de samme verdiene når du flyr. Jeg bruker bare optimizern på halen på første flight for å få et greit forhold inn der og slår den av (piro piro flycing), optimizern på hodet må du absolutt ikke slå på, den er bedre å justere manuelt.
Jeg kan sende deg min vbar fil i kveld så du har noe å sammenligne med.Klaus Myrseth
Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL
Team Manager - Team Compass ScandinaviaComment
-
som eg har förstått så kan man ikke justera tail gain både på radio og vbar , vist du skall bruker radio så mår du aktivera bank parameterne -- '' aux-gyro gain ''
eller tar eg feilGoblin 700 : vbar 5,3 pro
Atom 6HV : vbar NEO pro rescue
HD 500 Cell : brain2
DX9Comment
-
Nei, du har helt rett. Den verdien jeg referer til er den gainverdi jeg satte på Futaba. 12 tilsvarer ca 69 i vbar eller noe deromkring. Siden jeg ikke bruker S-bus kan jeg ikke justere gain på radio. Den kanalen trenger jeg for å justere turtallet til governoren på V-bar.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Har du sjekket at hjulet på tail-shaft ikke glipper under belastning? Den sitter sikkert med en bolt eller noe, så det er nok usannsynlig men..Honeybee CP 2Comment
-
Nei!! Det skal jeg sjekke.. Synest det er rart at den slipper i samme øveelse. Sidelengs flyging holder den som bare det. Vanlig tic tocs med halen ned holder som bare det. Det er stort sett kun ved sidelengs ell nose down tic tocs den ikke er kompis..Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
-
Har fått nye hovedblader i posten nå. Ikke at jeg tror de har noe med saken å gjøre, men alltid greit med et par i spare. Kommer til å teste de neste tur. BLS251 er på veg i posten også. Så da er den i grunnen godt utstyrt. JR8717 og BLS251 er begge topp servoer så da er iallefall det utelukket. Setter vell DS650 på 6HV for å oppgradere den DS620 som står på der i dag selv om den gjør en veldig bra jobb på den modellen..Hvis det viser seg at det ikke er servoen som er problemet da..
Bestilt 02.57, sendt avgårde 03.19
Last edited by Trulsen; 02-05-12, 04:39.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
-
-
-
Comment
-
Jeg er litt rådvill hva jeg skal gjøre hvis det ikke er den.
Jeg har gjort følgende for å teste dette:
- Først BeastX så V-bar
- Først en 700MX motor som viklingene gikk på. Jeg trodde det var problemet. Så kjøpte jeg en til med samme problem.
- To forskjellige ESC
- Tatt fra hverandre halemekanikken. Alt 100% bra der.
- Testet ny haleservo.Interessert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
-
Ja. De står nøyaktig slik de stod når Kjellkr hadde denne modellen og han hadde overhodet ingen tail wag eller andre stygge tendenser. Det må være servoen. Er overbevist om detInteressert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
-
Har du prøvd å koble av servo stag, spinne opp og bevege den manuelt for å kjenne om det er Noe som lugger under rotasjon? (uten blad selvsagt)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2---------------------------------------------
Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
Mikado logo 600 3D Vbar
Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rulesComment
-
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment