Unconfigured Ad

Collapse

V-bar mini eller fullsize

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • melby
    • Dec 2010
    • 224

Er det noen forsjell på disse bortsett fra rent fysisk med extern sensor .

Er mini v-bar like bra som vanlig v-bar uannsett størelse ?
  • andersand
    • May 2012
    • 2316

muligen for gov med/uten extern rx og endel annet

Comment

• Dataha1
      • Nov 2010
      • 340

Originally posted by melby
      Er det noen forsjell på disse bortsett fra rent fysisk med extern sensor .

Er mini v-bar like bra som vanlig v-bar uannsett størelse ?
      Fullsize tåler mer vibrasjoner. Skal du fly nitro må du ha fullsize. Det er også en del som sier at har du plass til fullsize, bruk fullsize.
      Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
      XG8
      Snart:

Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
      V-bar
      Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

Comment

• melby
        • Dec 2010
        • 224

Sjønner .

Var bare en brukt mini v5.3 tilsalgs nå,men den er helt i øvre prissjiktet så?.
        Men flymessig er den like bra eller ? Jeg har en 250 som jeg kunne tenke meg å bruke den i i vinter og dytte den inn i en 700e til sommern , men det er kansje ikke så lurt?

Har fått prøvd 3gx og beast og gammel v-bar har lyst til å prøve v5 også, for å se om v-bar hypen stemmer

Comment

• Trulsen
          • Aug 2006
          • 3411

V-bar og BeastX flyr AKKURAT like bra Jeg syns iallefall de flyr sykt likt. Hadde aldri i verden klart å merke forskjell om jeg ble offer for en blindtest! Merker heller ingen forskjell på mini vbar eller fullsize. Har du ikke behov for governor og du skal montere på et elektroheli vil jeg tørre påstå at det er ett fett hva du monterer...

Comment

• Dataha1
            • Nov 2010
            • 340

Sjønner .

Men flymessig er den like bra eller ? Jeg har en 250 som jeg kunne tenke meg å bruke den i i vinter og dytte den inn i en 700e til sommern , men det er kansje ikke så lurt?

Har fått prøvd 3gx og beast og gammel v-bar har lyst til å prøve v5 også, for å se om v-bar hypen stemmer
            Kjenner en som har brukt mini vbar på 7hv uten problemer. Og hvis du bruker spektrum dsm2/dsmx satelitter evt sbus, kan du bruke vbar governoren i minivbaren også.
            Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
            XG8
            Snart:

Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
            V-bar
            Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

Comment

• andersand
              • May 2012
              • 2316

Sjønner .

ja han ville jo ha over nypris..

på boxing day på fastlad havner en ny 5.3 silverline på ca 1700? 1800? 1900? elns... fullsize!

alltid kult å prøve nye ting! ta med en ikon fra HD til $179 også, anbefales.

Comment

• melby
                • Dec 2010
                • 224

Ja,var noe stiv pris,men en hundrelapp eller to er ikke det som bekymrer meg

Som nevnt over her merket ikke jeg heller noen forsjell på beast og gammel v-bar,3gx holdt også følge på 550'n
                Men på 250'n funker ikke min 3gx noe særlig,der var beast'n suveren og det er der det hadde vert morro å sammenligne litt med v-bar

Men syntes dere ikke v-bar 5 er 1000 spenn bedre en beasten.

Comment

• Trulsen
                  • Aug 2006
                  • 3411

Re: V-bar mini eller fullsize

Ja,var noe stiv pris,men en hundrelapp eller to er ikke det som bekymrer meg

Som nevnt over her merket ikke jeg heller noen forsjell på beast og gammel v-bar,3gx holdt også følge på 550'n
                  Men på 250'n funker ikke min 3gx noe særlig,der var beast'n suveren og det er der det hadde vert morro å sammenligne litt med v-bar

Men syntes dere ikke v-bar 5 er 1000 spenn bedre en beasten.
                  Fullsize vbar er 1000 spenn bedre DERSOM du skal bruke governor. Ellers funker beastx like bra. Men om du rett å slett bare er lysten på å prøve noe nytt, test ikon eller msh gyroen!!

Comment

• andersand
                    • May 2012
                    • 2316

Originally posted by Trulsen
                    Fullsize vbar er 1000 spenn bedre DERSOM du skal bruke governor. Ellers funker beastx like bra. Men om du rett å slett bare er lysten på å prøve noe nytt, test ikon eller msh gyroen!!
                    msh brain, og ikon er samme enhet

Comment

• melby
                      • Dec 2010
                      • 224

Ok mottatt og forstått.

Får prute litt på minien og titte på brain,mistenker at lysten blir stor på full v-bar 5.

Minien er jo en 1000 lapp dyrere og i prinsippet samme funksjoner som beast,hvis jeg har forstått det riktig.

Beasten funker som F den det gjør 3gx'n også,men må ha noe nytt å fikle på.

Noen som har en blueline liggende til overs kansje mini eller full eller en brain ?

Comment

• arhennie
                        • Mar 2008
                        • 4316

Den gamle Vbar'en du sa du har. Hvor gammel er den? Har den sort sensor (ikke sølv) så er det ingen forskjell på den og nyere. Du ma bare oppdatere firmware til 5.3.
                        arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                        http://hadelandmfk.no/
                        www.henniehobby.no/arne

Comment

• Hanzo
                          • Nov 2005
                          • 845

Hørte på RC Heli Nation i går, en av de karene der hadde testet Ikon. Det er en meget dyktig ung mann sponser av Gens Ace, Compass, Scorpion mm, i følge han klarte han ikke å skille mellom V-Bar og Ikon. Ikon koster i tillegg mindre, har auto-leveling og innebygget gov. Governour funksjonen skulle vist være den beste han hadde testet. Jeg hadde ikke vært i tvil

Comment

• melby
                            • Dec 2010
                            • 224

Er det fastlad som er plassen å handle brain/ikon eller ? Hørest Fin ut den der.

Comment

• melby
                              • Dec 2010
                              • 224

Arhennie den var sølv og solgt de sa det ikke var mulig å oppdatere,og jeg var ferdig lekt med den

Comment

Working...