Hører at lagene lar seg presse sammen i det ene bladet. De går i søpla. Takk for tipset Tormod.
Unconfigured Ad
Collapse
T-rex 550 dfc på veg - spørsmål
Collapse
X
-
Det flyr bra, men må stå helt stille etter at batteri er koblet til. Hvis ikke kan det drifte veldig mye. Rettest mulig og helt stille etter strøm er koblet til hjelper veldig.Jørn L. S.
T-Rex 450 EF MXS 64" Organic 2.5 SE Logo 500 Pilot Edge 540 87" Alpina3001 Comment
-
Hey. Fri fra jobben i dag, montert en blå vbar kjøpt brukt fra en kar i USA. Vet jeg sa jeg skulle få hjelp, men været var jo strålende og med fri på dagtid så ble det en tur. Fikk heliet i lufta og hovret/fløy tre batterier. Synes at takeoff er uvant. Må liksom trøkke til med litt collective. Heliet vil tippe fremover når det er light. Sjekket loggen. Ser ut til at vbar loggfører vibrasjon under opp- og nedspoling, men ingen ting under flyving. Ser at halefinnen vibrerer og lurer på å sette på en 700 halefinne.
Heliet hovret hands off og alle orienteringer med skids vendt ned gikk som smurt. Hadde skjelven i bena det første batteriet, men på nr 2 og 3 var jeg like cool som på sim (nesten...) Tok meg ikke bryet med en trimflight ettersom jeg har vært nøye under oppsetter.
Må rett og slett gå til innkjøp av fler batterier for dette var gøy
Takk for tips og tilbakemeldinger!Torgeir K. HaugstadComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment