Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-Rex 150

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan er det å bruke 2s 300mA pakkene fra mcpx BL inn på 150en??

    Ser den har en "fast" plugg mann skyver batteriet inn på?

    Comment


    • Hei
      Det virker som at 150en ikke "sitter " ordentlig i lufta virker litt vinglete , er det noen som har tips til om det evt er noen innstilling jeg kan gjøre.

      Thomas
      Thomas Fossum

      Comment


      • Har ikke 150 selv men vurderer veldig mye å kjøpe den. Har du funnet ut noen instillinger som gjør at den flyr bra?

        Comment


        • Elefun har disse på 35% rabatt inkl Perf Booster. Røyk på en selv også...
          Mangler bare en satelitt for å kunne teste denne.

          Link
          ---------------------------------------------------------------
          Spectrum DX6i
          Med propellen på toppen: mcpx, mqx, JR Forza 450, T-Rex 150
          Med propellen i front: Blue Phoenix elektrifisert R.I.P, Multiplex Easystar II

          Comment


          • Flydd 7 pakker gjennom min i dag, stort sett fornøyd. Men den har en smule tail wag som jeg ikke er helt fornøyd med. Det skal sies at det blåste en del, og ingen micro-helier er særlig glade i vind... Om noen har hatt problem med det og fiksa det så tar jeg veldig gjerne imot råd...
            Propellen skal være på toppen!
            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

            Comment


            • Noen som er interessert i denne... Skambud mottas! En servo defekt. Hale motor er defekt.
              Attached Files

              Comment


              • jaja... 50,- + frakt er vel skammelig nok?
                Tom I. Arntsen

                Comment

                Working...
                X