Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Blir ikke 3300 litt trang under canopy. Er også snakk om 100 gram tyngre batteri. Flytiden blir sikkert stort sett det samme..?
Må sikkert ha flere batterier senere, kan eventuelt kjøpe 3300 da.
trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9
3300mAh er i tyngst laget for en 500, 2700mAh både passer bedre og veier mindre. Dersom du er helt i begynnelsen merker du neppe noe stor forskjell, og du har sikkert mer en nok flytid også så lenge du kjører på litt normal headpseed.
3300mAh er i tyngst laget for en 500, 2700mAh både passer bedre og veier mindre. Dersom du er helt i begynnelsen merker du neppe noe stor forskjell, og du har sikkert mer en nok flytid også så lenge du kjører på litt normal headpseed.
Slår meg til ro med det!
Da er det bare å vente på pakke, slikt at byggingen kan starte..
Følger det med nok locktite og grease til byggingen??
Mange forskjellige typer locktite som er blå.. Hvordan tallkode bruker dere?
Loctite sin gjengesikring er oftest referertt til 242/243. 242 er utgått og erstattet av 243. Det andre derimot referer til "locktite" er såkalt "gjengesikring" og kjøpes eksempelvis på biltema. Loctite er en produsent, ikke en fellesbetegnelse for gjengesikring. Loctite har feks vaskemiddel og superlim i tillegg
Edit: 3300 gens ace pakker gikk fint på min 500DFC og. Men det var litt trangt for å si det sånn
Takker for oppklaring. Locktite er locktite. Jeg har en flaske 243 og trodde denne kunne bli for sterk,men da bruker jeg denne. Ang grease, vil teflonspray på boks kunne brukes?
Du bruker ikke teflonspray i thrustlager. Bruk grease. Du bør også avfette skruer og hull før du bruker locktite. Og ikke bruk locktite på plast.
243 har emulgator i seg. Det vil si at den herder godt og blander seg med evt fett/olje. Man får ikke en like høy bruddstyrke, men likevell er det ikke "nødvendig" å avfette bolter. Tørke av de er egentlig nok. Dette forutsetter at man bruker "ekte" Loctite 243. Bare sånn som en tilleggsopplysning
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment