Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til kjøp av 4-500 helikopter kit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal til london i begynnelsen av mars. Noen som vet om noen som selger align deler i byen. Bør være litt sentralt. Hva er det optimale kræsj komboen man bør ha?
    Tenker main shaft, canopy, torqtube med halebom, rotorblader. Hva mer er et must å ha??
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

    Comment


    • Bestill ifra elefun. Evt bestill til hotellet. Kooltoyz? Leverte til meg
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

      Comment


      • Originally posted by Premium2006 View Post
        Skal til london i begynnelsen av mars. Noen som vet om noen som selger align deler i byen. Bør være litt sentralt. Hva er det optimale kræsj komboen man bør ha?
        Tenker main shaft, canopy, torqtube med halebom, rotorblader. Hva mer er et must å ha??
        Fremre torqtube drev. MANGE.

        Vet ikke på 500en, men de ryker fort hvis du er nedi litt hardt med halen.

        Comment


        • Llitt av poenget var at man skulle kunne gå "nuts" i butikkhyllene... Ingen som vet om en fysisk butikk i london som selger align. Er ikke mulig at det ikke finnes i en så stor by..
          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

          Comment


          • Ligger utenfor byn dessverre.
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • Langt? Hva heter den?
              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

              Comment


              • Sparer mer på å handle lokalt når en krasjer, dvs sammenlignet med å handle før en krasjer. I hvertfall utenom ting som blader som alltid ryker og er mye frakt på.
                Rasmus Fauske
                TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                Comment


                • Da fikk jeg endelig hentet pakken! Det som var synd var at jeg måtte betale 97,- i mva for å få hentet pakken... Får håpe de skriver riktig verdi på pakken neste gang. Får eventuelt betale litt ekstra skatt i år.. Helikopteret ble totalt 3700,- ink frakt og mva. Føler jeg har gjort en god deal. Flying hobby anbefales! Kjapp frakt fra HK til norge. Har akkurat fått montert hodet og tror byggingen blir grei. Utfordingen blir nok elektronikken. Plassering av gyro osv. Oppsett av ar7200bx og justering av 0 pitch gruer jeg meg til!
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • Originally posted by Premium2006 View Post
                    Da fikk jeg endelig hentet pakken! Det som var synd var at jeg måtte betale 97,- i mva for å få hentet pakken... Får håpe de skriver riktig verdi på pakken neste gang. Får eventuelt betale litt ekstra skatt i år.. Helikopteret ble totalt 3700,- ink frakt og mva. Føler jeg har gjort en god deal. Flying hobby anbefales! Kjapp frakt fra HK til norge. Har akkurat fått montert hodet og tror byggingen blir grei. Utfordingen blir nok elektronikken. Plassering av gyro osv. Oppsett av ar7200bx og justering av 0 pitch gruer jeg meg til!
                    Ingenting å grue seg til. Lag en ny tråd med bygging!!
                    Kjell Ove
                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                    Comment


                    • Gratulerer med Helikopter.

                      Mange flinke folk er inne som hjelper til hvis det trengs. 3700,- var ikke inne.
                      Er det kun gyroen du har utenom da?

                      Comment


                      • Ja, komplett minus gyro. Denne har jeg fra før.
                        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                        Comment

                        Working...
                        X