Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til kjøp av 4-500 helikopter kit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ja den er pent brukt
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • #62
      Send meg info på pm! Takk!
      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

      Comment


      • #63
        Originally posted by andersand View Post
        jeg handla endel brukt lipo av fyr en gang i miljøet når jeg var litt ferskere.... så cycla jeg de i pl8en min, ned til 20% remaining ref volt, fikk jeg ut 1200mah på 5000 pakker osv... han innrømmet å la de ligge ladet 100% alltid hele uka, før han fløy igjen neste helg, og sikkert tømte de litt mye han tok jo de tilbake uten problemer skal sies.
        Gjenganger det der, og dreper totalt c verdien i batteriet også ... Heldigvis har jeg stort sett kjekke kunder som selv veit når dei har gjort noe feil og når det er noe som er feil med pakken Funka forresten bra dei 4400mAh pakkene som kom oppover igjen Anders.
        Rasmus Fauske
        TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
        http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

        Comment


        • #64
          Ok.. Noen tips i mitt valg?

          1: Kjøpe en 450L på elefun å bygge denne selv, selge 3GX og bruke min egen ar7200bx. eventuelt hvilken modell 3S eller 6S?
          Synes 500 dfc blir litt dyr, selv om denne kanskje er lettere å fly til en såpass fersk pilot. batterier kommer som tillegg uansett modell! har ikke dette..

          2: kjøpe 500 dfc brukt for 3000,- uten gyro og batterier. bruker her egen 7200bx og en satelitt. kjøpe batterier selv.Ingen hemmelighet hvem som eier denne pr. idag..

          3: 500 dfc brukt for 5400,- med 4 stk batterier, koffert, noe smådeler og uten gyro. forutsetter at batteriene er tip top..

          4: Eventuelt en pent brukt 450 DFC??

          Jeg er litt skeptisk til oppsettet av gyroen (ar7200bx) og fintuning av helikopteret hvis jeg bygger selv, men det klarer jeg sikkert med litt hjelp fra alle dere...
          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

          Comment


          • #65
            Kan få min 450 billig
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • #66
              Originally posted by kjellovel View Post
              Kan få min 450 billig
              Sliter du med å selge denne? eller er markedet dårlig for tiden? 100% mint condition uten krasj eller mangler av noen slag?? Spør fordi jeg fikk en usett 250 i posten i dag, som skulle være flydd max 10 minutter og være 100%! Aldri kræsjet! Den var kanskje 60 % med bøyd halebom, oppsprukket canopy +++ Ble mildt sagt skuffet. Får pengene tilbake av selgeren, men det fikk meg til å tenke på konsekvensene med å kjøpe heli brukt, tenker da usett..
              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

              Comment


              • #67
                Jeg hadde kjøpt 500. Men om du vil ha billig inngang så tar du kjellovel sin. Billig og mange batteri så du får flydd og øvd mye. Så kjøper du et fett byggesett når du er mer sikker på hva du vil ha
                T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Premium2006 View Post
                  Sliter du med å selge denne? eller er markedet dårlig for tiden? 100% mint condition uten krasj eller mangler av noen slag?? Spør fordi jeg fikk en usett 250 i posten i dag, som skulle være flydd max 10 minutter og være 100%! Aldri kræsjet! Den var kanskje 60 % med bøyd halebom, oppsprukket canopy +++ Ble mildt sagt skuffet. Får pengene tilbake av selgeren, men det fikk meg til å tenke på konsekvensene med å kjøpe heli brukt, tenker da usett..
                  Sliter ikke med å få selge den nei. Selvfølgelig sier alle som selger at helikopteret aldri har vært i bakken. Skal du være sikker på det må du kjøpe nytt! Så ja 450en har vært i bakken, men deler og lager er blitt byttet ved behov.

                  Her får du med 450 fbl helikopter med Beastx ferdig oppsatt, 5 batterier og masse deler. Det er og et ubrukt orginalt canopy og et nytt i fra HK.

                  Eg selger for å finansiere batterier.
                  Kjell Ove
                  ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                  Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                  Comment


                  • #69
                    ar7200bx er latterlig enkel å sette opp

                    Comment


                    • #70
                      Send meg noen bilder om du har. Pris med og uten gyro? hva følger med? tilstand? Modell og type? gammel?
                      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by andersand View Post
                        ar7200bx er latterlig enkel å sette opp
                        Det vet jeg ingen ting om jeg er ikke tvil om at jeg får det til,men litt redd for å ødelegge sjiten på første takeoff..
                        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Premium2006 View Post
                          Send meg noen bilder om du har. Pris med og uten gyro? hva følger med? tilstand? Modell og type? gammel?
                          Meg du spør? send meg mailen din på pm så skal eg sende
                          Kjell Ove
                          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                          Comment


                          • #73
                            Kjøp 450 du Min 500 ble nettopp solgt! For prisantydning

                            Comment


                            • #74
                              Truls1 : hvor ble den solgt?
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Premium2006 View Post
                                Send meg noen bilder om du har. Pris med og uten gyro? hva følger med? tilstand? Modell og type? gammel?
                                Mail sendt!!
                                Kjell Ove
                                ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                                Comment

                                Working...
                                X