Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da er 500en skrudd delvis i sammen igjen. Har montert ar7200bx Mangler fbl hodet og ny canopy. ..
    Attached Files
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • idag kom bluetooth modul , men denna hade ikke krympeslag rund den , så på jakt på en genomsiktig krympe var ikke lett men redning kom från Lazybee aka kapteinKUK , den virke bra med ikon program , android telefon
      Attached Files
      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

      HD 500 Cell : brain2

      DX9

      Comment


      • Jeg har shoppa karbonhalebom til Logoen min! Hvorfor? Fordi den fortjener det! Så har jeg shoppa magnetiske canopy-fester til 700en! Det funka ekstremt bra, drittlett å ta canopy av og på. Det går faktisk fint med èn hånd! Men, det funka ikke slett så bra i lufta ;D Løsna i tic-tocs så må se om det går ann å gjøre det bedre.

        Forøvrig må jeg skryte litt av de nye bladene til Align. Piro-rate med de nye halebladene kontra de gamle er mye høyere. Og rotorbladene er mye kvikkere! Om det er placebo eller ei driter jeg i, så lenge det føltes bedre

        Så fikk jeg pitch måler fra rc-logger i posten i går. Den var også veldig nice. Masse kjekke funksjoner, men trenger nok ikke halvparten Savnet dog lys i display på måleren.

        Ble lite bilder av alt, får fikse det neste gang jeg er på hobbyrommet

        Comment


        • Får hive inn litt bilder eg da

          I dag fikk eg endelig fullført ombygninge til DFC med beastx på 450en min! Og etter første prøve tur må eg bare sei... Hvorfor i alle dager kjøpte eg ikkje FBL MED EN GANG??? Den var jo som en drøm og fly nå! Ble MYE mer stabil nå en før med FB! Dette likte eg!
          En ting er sikkert... aldri mer flybar her nå! eller årh... er jo en hk 250 på vei med flybar. Men er jo ikke sikkert den kjem i lufta heller (hk..)

          litt bilder fra før og etter og etter en liten prøvetur

          ]"]Photo Storage

          ]"]Photo Storage

          ]"]Photo Storage

          ]"]Photo Storage
          • T-rex 450L Dominator. BeastX
          • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
          • T-rex 600N. Ikon

          Comment


          • jeg har mista en canopy på magnetfester, 2 er greit, men ikke alle 4!

            strengtatt bør FBL kontrollere pirorate inni seg og ikke egentlig endre seg nevneverdig, men du har kanskje bx?

            Comment


            • Originally posted by andersand View Post
              jeg har mista en canopy på magnetfester, 2 er greit, men ikke alle 4!

              strengtatt bør FBL kontrollere pirorate inni seg og ikke egentlig endre seg nevneverdig, men du har kanskje bx?
              Det er på beastx ja. Måtte ned med dr på rudder, men ja, jeg er egentlig enig

              Comment


              • låggit på sovan og sett på heli master live streaming , veldigt bra
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment


                • Første turer med vbar gov i kveld. Det var jo heeelt overlegent i forhold til talon gov. Absolutt verdt bryet!
                  Torgeir K. Haugstad

                  Comment


                  • Har satt opp beastx på 450dfc for første gang i mitt liv. Satser på maiden i morgen. så håper jeg at jeg slipper å skrive i tråden om hvordan helikopteret mitt er krasjet... Om alt går bra blir det kanskje en post i denne tråden
                    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                    Comment


                    • nice , mår tar meg en tur på Stend imorgon , vilken tid skall du ditt
                      Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                      Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                      HD 500 Cell : brain2

                      DX9

                      Comment


                      • Originally posted by ragge1 View Post
                        nice , mår tar meg en tur på Stend imorgon , vilken tid skall du ditt
                        Som nevt i andre tråden, etter kl tre ca
                        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                        Comment


                        • Originally posted by Bergen80 View Post
                          Som nevt i andre tråden, etter kl tre ca
                          Full rapport forventes
                          Kjell Ove
                          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                          Comment


                          • 450'en fløy knirkefritt. Hadde altfor høy gain på hale eneste. Ellers fint og flott Den er jo litt mer følsom for vind enn 500 men det gikk egentlig fint selv om det blåste bra i perioder i dag.
                            Skal til Ålesund i morgen og lurer på hvor jeg kan fly der? Vet om noen plasser ut på øyene men der blåser det vel konstant...
                            T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                            Comment


                            • Då er Trex 500en bygd om til flybarless kjøpte meg et DFC hode fra Elefun da, tålmodigheten på å vente på deler fra HK er svært liten.

                              Fikk ikke satt rett 6 grader pitch på beastx som det står i innstillingen, måtte opp i 8,2, men vet ikke om det gjør noe.

                              Tok forresten av med gyro og throttle hold inhibit på radio, samt throttle curve linjær. Men det gikk heldigvis bra.

                              500en hovret fint
                              Kjell Ove
                              ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                              Comment


                              • man mår prøver å får 6 grade , fuske ikke helt men tror du mår går in med link kuller ett hår inn på servo horn
                                TH mår man alltid har det er en '' MUST ''

                                nu har vart å test både 6HV og Trex 500 , de er friskmeldt
                                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                                HD 500 Cell : brain2

                                DX9

                                Comment

                                Working...
                                X