Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort for helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her Anders,
    tetteplugger: Helikraft

    De har diverse silikon bend også om du scroller gjennom disse sidene: Helikraft Miscellaneous Items
    Men slike bend får du over alt. Også her hjemme har nok de fleste.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • Ny lader i posten i dag og paraboardClick image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1372072050801.jpg
Views:	1
Size:	64.3 KB
ID:	601402
      Kjell Ove
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

      Comment


      • Gav min Goblin 700 en ny lillebror, en Goblin 500
        Fredrick G.
        Bergen
        79 Mod.
        Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
        130x

        Comment


        • Nydelig dag på vestlandet her, fikk inn 12 flights på min svær kjære Goblin 500. Null vind til en forandring, og faktisk nok sol til at det gikk an å stå i bare t-skjorte å fly, noe som ikke har vært mange dager i år! I morgen er det tilbake til 20m/s vind igjen, så greit jeg har en 700 som må settes opp etter krasj sist uke

          Comment


          • uten vind var vel sirklene dine brått ovale?

            Comment


            • Originally posted by andersand View Post
              uten vind var vel sirklene dine brått ovale?
              ikke kødd engang, er vandt med å kompansere for minst kuling

              Comment


              • Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	180.7 KB
ID:	601436
                Har fått ny canopy på 600 og synes den ser mye freshere ut nå. Også har jeg også flydd en del med den og er meget fornøyd med hvordan det flyr. Tydeligvis flyr jeg for rolig for hverken batteri eller esc har særlig temperatur etter nesten 7 minutt flyging. Men flyr bare loops, stall turns, flips og åttetall koser meg

                Edit: er visst oppned bilde.... Ooops
                Attached Files
                Last edited by Bergen80; 26-06-13, 22:25.
                T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                Comment


                • Meanwhile in australia i presume
                  ---------------------------------------------
                  Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                  Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                  Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                  Mikado logo 600 3D Vbar
                  Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                  Comment


                  • nice canopy , var rund kl17:00 på stend men blåste veldigt mye og ingen var der då , har du vart på Stend , spent å se min 600 Bergen80
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • I dag fikk jeg bluetooth moduler, så nå styrer jeg min brain med mobilen

                      Comment


                      • Jeg har bare bytta fra plastikk til metall drev på 130x'n min.. Men det jeg ville si var at jeg tok maiden på den i dag, og jeg har kun prøvd mcpx før. Holdt på å drite i buksa bare jeg hovra tail inn, og tenkte "Hva satan er følelsen når man fyrer opp en 450 og opp da?" Da hadde jeg jo faktisk måtte hatt på meg bleie.

                        Comment


                        • Originally posted by smackid View Post
                          Jeg har bare bytta fra plastikk til metall drev på 130x'n min.. Men det jeg ville si var at jeg tok maiden på den i dag, og jeg har kun prøvd mcpx før. Holdt på å drite i buksa bare jeg hovra tail inn, og tenkte "Hva satan er følelsen når man fyrer opp en 450 og opp da?" Da hadde jeg jo faktisk måtte hatt på meg bleie.
                          450 er ikkje noe stress ! Verre med 600 size nitro... :P

                          I går sku eg lufte raptoren, og når eg var komt 2-3 meter oppi luften og til siden for helipaden, kubba motoren! rett i grase...:/
                          så i dag har eg bestilt deler te raptoren, og komplett dfc kit til 450'en ble dyrer en forventa det lille uhelle, haha.
                          • T-rex 450L Dominator. BeastX
                          • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
                          • T-rex 600N. Ikon

                          Comment


                          • I dag har jeg lufta mine for første gang på over 4 uker Syns bonden hadde slått gresset dårlig så jeg hjalp litt til.

                            Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1372366123067.jpg
Views:	1
Size:	41.1 KB
ID:	601471

                            Så fikk heliene mine ny søyleboremaskin av madammen Neste nå må være en liten dreiebenk
                            Attached Files

                            Comment


                            • For å bedre synligheten på min blade 300x, har jeg nylig lakket halefinner orange. Bytte halerotor til orange samt tredd så gul bensin slange på stabilisator stagene til halen.

                              Dette er fullført etter bytte av 3 servor, nye hale bom og noen smådeler etter et havari.



                              Videoen viser hvordan det ble til slutt.
                              Audun Johnsrud
                              Nittedal - HMFK

                              * Flyr divserse planker og noen visper.
                              En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                              Comment


                              • Ettersom jeg var lenket til huset av baby-callen i kveld, ble det en tur på hobbyrommet og leke litt med noen nye farger.

                                Med gule sokker på, ble den enda enklere å se i luften, godt jeg holdt meg borte fra den grønne lakken som sto på hobby bordet!
                                Click image for larger version

Name:	IMAG1048.jpg
Views:	2
Size:	121.0 KB
ID:	601520
                                Syntes selv denne gulfargen på skidsa passet veldig godt overens med canapyen.
                                Audun Johnsrud
                                Nittedal - HMFK

                                * Flyr divserse planker og noen visper.
                                En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                                Comment

                                Working...
                                X