Unconfigured Ad
Collapse
Noen som vet hva som skjedde?? Se video!
Collapse
X
-
Nei, da kommer den til å ruse opp hver gang du avlaster motoren.. Når man flyr nitro uten gov pleier man bruke v-kurver i idle 1 og 2.. Noe sånt som 100-75-50-75-100 eller lignende.. Men som de andre sier; skaff deg en grei gov.. Det kommer til å gjøre nitro-livet ditt mye enklere
Jaja! Vi får se hva som skjer idagLast edited by halsen89; 29-09-12, 09:19.Comment
-
Det er helt uproblematisk å fly uten governor, så ingen grunn til å fraråde det på noen måte. Det er vel ikke så veldig mange årene siden de færreste brukte governor tror jeg. Men du må lage en slags V-kurve i idle up som Brumm sier, og denne må du tilpasse slik at turtallet holdes jevnt mens du flyr. Hvor mye du trenger på topp, og hvordan V-kurven skal se ut avhenger av turtallet du ønsker å fly på, samt hvordan du flyr. Så at det er litt tålmodighetsjobb å få den helt bra. Også må du sette opp throttle linkene så du får mest mulig lineær overføring, men det er jo egentlig like viktig uansett governor eller ikke. Selv flyr jeg uten governor på min Raptor 50.
Edit:
Forresten så anbefaler jo manualen til Raptoren din throttle kurver, så hvorfor begynner du ikke der?Last edited by arhennie; 29-09-12, 10:11.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Det er helt uproblematisk å fly uten governor, så ingen grunn til å fraråde det på noen måte. Det er vel ikke så veldig mange årene siden de færreste brukte governor tror jeg. Men du må lage en slags V-kurve i idle up som Brumm sier, og denne må du tilpasse slik at turtallet holdes jevnt mens du flyr. Hvor mye du trenger på topp, og hvordan V-kurven skal se ut avhenger av turtallet du ønsker å fly på, samt hvordan du flyr. Så at det er litt tålmodighetsjobb å få den helt bra. Også må du sette opp throttle linkene så du får mest mulig lineær overføring, men det er jo egentlig like viktig uansett governor eller ikke. Selv flyr jeg uten governor på min Raptor 50.
Edit:
Forresten så anbefaler jo manualen til Raptoren din throttle kurver, så hvorfor begynner du ikke der?Comment
-
Re: Noen som vet hva som skjedde?? Se video!
Ok, nå har den vært noen cm i lufta! Tok av stabilt og sliktmen noe tull me halegyro.... Den snurra liksom sakte rundt i lufta... Og reagerte ikke på stikka. Tror jeg.... Litt usikker. Håper det kommer noen raptor folk på stripa snart
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment