Unconfigured Ad

Collapse

Børsteløs motor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roadrune
    • Jul 2007
    • 2292

Originally posted by Ponus
    Det som var enkelt med pakken var at alt er ferdig (husk at jeg er nybegynner ) Jeg er klar over at eletronikken ikke er den aller beste, men forstår at selve helikopteret er bra og kan bytte eletronikk etter hvert? Regner derimot at dette er stabilt og mulig å fly.

Videre har jeg radio til mit sjøfly. Valgte en litt utvidet modell som skulle kunne brukes til Heli. Det er en Hitec optic 6.......kanskje den kan brukes til den ferdige pakken ....eller til pakken "roadrune" anbefaler?
    Den radioen kan du bruke, ja.

Da kan du jo kanskje vurdere noe slikt: http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...kategoriID=244

Veldig god pakke.

Evt. hvis du vil ha en ferdig bygd med god elektronikk så kan du sende meg en PM, så kan vi nok ordne noe
    Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• Ponus
      • Apr 2007
      • 104

Originally posted by roadrune
      Den radioen kan du bruke, ja.

Da kan du jo kanskje vurdere noe slikt: http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...kategoriID=244

Veldig god pakke.

Evt. hvis du vil ha en ferdig bygd med god elektronikk så kan du sende meg en PM, så kan vi nok ordne noe
      Tusen takk!!!!.............tror jeg går for denne!!!

Må jeg ha mottaker på heliet i tillegg?

Jeg tror også jeg vil komme tilbake til tibudet ditt..............driver du noen form for butikk??
      "KOSEKROK"
      T-Rex 450se v2 hs-65mg gy401 m/9650
      Cessna 177 Cardinal on float
      Honey Bee King 2 Belt,- til skrekk og avdvarsel for alle nybegynnere.

Comment

• roadrune
        • Jul 2007
        • 2292

Tusen takk!!!!.............tror jeg går for denne!!!

Må jeg ha mottaker på heliet i tillegg?

Jeg tror også jeg vil komme tilbake til tibudet ditt..............driver du noen form for butikk??
        Du trenger en mottaker som passer til radioen, ja. Minimum 6-kanaler.

Neida, jeg driver ikke butikk, jeg skal selge min egen 450, som du ser i signaturen min
        Hilsen Rune Marcussen

JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb

Comment

• Ponus
          • Apr 2007
          • 104

oki da skjønner jeg............

er selvfølgelig interesert.......men samtidig redd da jeg vet hva kjør slikt utstyr får.

Du kan muligens overbevise meg på forummet hvor der er andre "vettuge" som leser?
          "KOSEKROK"

Comment

• roadrune
            • Jul 2007
            • 2292

Tja, hva kan jeg si, den er kræsjet flere ganger, men alt som jeg har funnet skade på er byttet bortsett fra canopyen, og det er testflydd etter siste oppbygging.

Jeg selger med koffert, hs65mg servoer på cyclic, gy401 med 9650 på halen, 4 batterier (3 av gode merker), samt noen deler, jeg vil ha 4500,- inkl. frakt i Norge.
            Det er en T-rex 450 SE V2 som er ca. ett år gammel, men forholdsvis lite brukt.

Dette er på kanten siden det ikke er tillatt med kjøp og salg her inne, men siden du spør tar jeg sjansen.

Den store fordelen for deg ved å kjøpe brukt, er at du får ett heli som du vet er riktig satt opp, ihvertfall mekanisk, og oppsett av radio får du hjelp til, så da slipper du å bekymre deg for slike problem når du skal ta det opp.
            Ulempen er at du som du sier får utstyr som har vært ute for juling, samt at du ikke får bygget det selv, og dermed sett hvordan det fungerer rent mekanisk.
            Hilsen Rune Marcussen

JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb

Comment

• perpyro
              • Aug 2008
              • 488

Kjøper man brukt heli så har det garantert vært i bakken og gjennoppbygget minst en gang om ikke en eller annen dust har krasjet og forsøker å pushe vraket som nesten nytt helikopter da.
              Alle som flyr heli bygger de opp igjen etter en krasj og i motsetning til fly nytter det hverken med tape eller epoxy for å jukse ting til å fungere, delene må være tighte og i orden eller så flyr det ikke i det hele tatt.
              Trex 450 blandingsrase 4S
              Logo 500
              Blade mCPX

Comment

• Ponus
                • Apr 2007
                • 104

Ble noe usikker nå "roadrune"....kommer tilbake til dette. Er veldig lite inne i dette med priser etz.

Reiser et par uker opp til Bømlo dag og da slipper du i tilfelle frakt
                "KOSEKROK"

Comment

• roadrune
                  • Jul 2007
                  • 2292

Ble noe usikker nå "roadrune"....kommer tilbake til dette. Er veldig lite inne i dette med priser etz.

Reiser et par uker opp til Bømlo dag og da slipper du i tilfelle frakt
                  Da kan du jo ta en tur innom å kikke på det, iallefall
                  Hilsen Rune Marcussen

JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb

Comment

Working...