Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Det som var enkelt med pakken var at alt er ferdig (husk at jeg er nybegynner ) Jeg er klar over at eletronikken ikke er den aller beste, men forstår at selve helikopteret er bra og kan bytte eletronikk etter hvert? Regner derimot at dette er stabilt og mulig å fly.
Videre har jeg radio til mit sjøfly. Valgte en litt utvidet modell som skulle kunne brukes til Heli. Det er en Hitec optic 6.......kanskje den kan brukes til den ferdige pakken ....eller til pakken "roadrune" anbefaler?
Tja, hva kan jeg si, den er kræsjet flere ganger, men alt som jeg har funnet skade på er byttet bortsett fra canopyen, og det er testflydd etter siste oppbygging.
Jeg selger med koffert, hs65mg servoer på cyclic, gy401 med 9650 på halen, 4 batterier (3 av gode merker), samt noen deler, jeg vil ha 4500,- inkl. frakt i Norge.
Det er en T-rex 450 SE V2 som er ca. ett år gammel, men forholdsvis lite brukt.
Dette er på kanten siden det ikke er tillatt med kjøp og salg her inne, men siden du spør tar jeg sjansen.
Den store fordelen for deg ved å kjøpe brukt, er at du får ett heli som du vet er riktig satt opp, ihvertfall mekanisk, og oppsett av radio får du hjelp til, så da slipper du å bekymre deg for slike problem når du skal ta det opp.
Ulempen er at du som du sier får utstyr som har vært ute for juling, samt at du ikke får bygget det selv, og dermed sett hvordan det fungerer rent mekanisk.
Kjøper man brukt heli så har det garantert vært i bakken og gjennoppbygget minst en gang om ikke en eller annen dust har krasjet og forsøker å pushe vraket som nesten nytt helikopter da.
Alle som flyr heli bygger de opp igjen etter en krasj og i motsetning til fly nytter det hverken med tape eller epoxy for å jukse ting til å fungere, delene må være tighte og i orden eller så flyr det ikke i det hele tatt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment