Unconfigured Ad

Collapse

Walker 4#3b nybegynner erfaringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SveinB
    Forhandler
    • Oct 2008
    • 79

Originally posted by hugo
    Mine to 4G3 er oppgradert til full børsteløs. De flyr mye bedre med børsteløs på halen i stedet for orginal børstemotor. Bruker Flea esc til halen.
    Hugo
    Støtter det Hugo sier her.
    Har selv konvertert min 4G3 til full BL, med 2,9gr outrunner og Flea ESC på halen. Den flyr utrolig bra etter konverteringen. Jeg kan ha full "punch out" uten at halen slår ut til siden. Dette var en plage med original oppsettet, da halen fort slo ut 10-15 grader.

Mvh
    SveinB.
    www.micro-hobby.com

Comment

• hugo
      • Jul 2007
      • 64

Glemte å si at også 4G3 skal komme i nærmeste fremtid med ferdig full bl.

Av de delene som er vist bilder av så er den børsteløse halemotoren svært lik den 2. gr som HC selger for godt under 10 usd. Selv om rx kommer i ny utgave og kan være grei så er det ikke så stor forkjell på å konvertere en 2604rx eller en 2604A, når en bruker flea.
      Det kommer alternativer til den ganske dyre flea.

Har gått til innkjøp av en Creata 400, og det er et stort dyr i forhold til de heli jeg hadde. Den er dritstabil i forhold til de små heliene. Veldig lett å fly. Var uheldig forrige uke.

Hadde vært og fløyet og skulle inn igjen. I min visdom koblet jeg ikke fra batteriet. Og det gikk som det måtte gå, kom borti 3d switchen og heliet "våknet til liv". Strippet drevet og ødela canopy for jeg fikk slått det av. Ingen fingre eller andre vitale lemmer gikk tapt. Men 1 stk. truse måtte avskives LOL.

Gjør ikke det mere.

Elllers så har det vært ganske mye vind her på sørlandet så jeg vurderer sterkt å kjøpe natt rotorsett. Da det er omtrent vindstille på kvelden.

http://www.ehirobo.com/shop/product_inf ... ts_id=4694

Comment

• SveinB
        Forhandler
        • Oct 2008
        • 79

ROFL!

Hva med et lite klistremerke med et par "Dovre Classic" på siden av canopy'en, i beste WW2 stil!

Godt du ikke skadet deg, Hugo

Mvh
        SveinB
        Last edited by SveinB; 18-05-09, 23:11.
        www.micro-hobby.com

Comment

Working...