Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Når du er så "høyt" oppe er det like greit å bli kvitt understellet. Det er lite vits i egentlig. Dvs du har (argumenterbart) lært feil om du føler du må ha det ennå.
Jeg brukte det også en periode helt i førsten, men brukte simulator mest. Hev understellet etter å ha lest Dr. Radds opplegg for å lære å hovre. Var ekstremt nervøs første hovering (dvs ved landinger). Men når man er så tidlig i prosessen av læringen så blir det jo noen landinger på kort tid, og ble veldig fort fortrolig uten landingsstell.
Må understreke at jeg nok fikk litt lenger levetid på helia helt i førsten på grunn av understellet (men jeg har aldri flydd noe som helst annet enn rett på collective pitch heli). Delvis pga av "enklere" landinger, og delvis grunnet ekstra vekt på heli som gjorde det treigere. Fikk også en del trøbbel med landingsstellet ved at det datt fra hverandre i lufta etc. og da var jo de samme nervene der som om man var uten stell så ...
Uansett hold på som du føler best, og ikke la en eller annen tilfeldig sullik lure deg
ser det du sier , det går nok av etterpå, nå vet jeg jo att heliet er justert sånn ca rektig hvertfall
merket det att det ikke er bra å ha det på da det skapper mye unødvendig vibrasjoner og ubalanser , men gruer meg litt til landingene uten , men bare ta tiden og tolmodigheten til hjelp
Poenget er å ikke behøve å lande med engang. Man tar rett og slett ikke av mer enn at man ser at man har kontroll og klarer å lande korrekt. Det betyr å kjøre rundt på bakken kontrollert, og så løfte en cm eller to og sette ned igjen. Sjekk DR. Radds schoolf of flight eller hva det heter.
Jeg er ganske sikker på at det største problemet er selvsikkerhet (det er ihvertfall det for min del!
Poenget er å ikke behøve å lande med engang. Man tar rett og slett ikke av mer enn at man ser at man har kontroll og klarer å lande korrekt. Det betyr å kjøre rundt på bakken kontrollert, og så løfte en cm eller to og sette ned igjen. Sjekk DR. Radds schoolf of flight eller hva det heter.
Jeg er ganske sikker på at det største problemet er selvsikkerhet (det er ihvertfall det for min del!
sant det , men nå er jeg jo hvertfall sikker på att heliet er satt opp nogelunde riktig , så bare det gjør det litt letere å , så blir en tur nedpå plassen her etterpå og prøve å ta av og lande veldig rolig en del ganger
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment