Unconfigured Ad

Collapse

Nybegynner i Bergen vurderer T-rex 500 og lurer på hvor han skal fly det?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjellovel
    • Jan 2013
    • 739

Originally posted by Bergen80
    Starter med servoene da. Sjekke at de er bein ved 0 pitch. Så gå løs på de lange linkene?
    Det er ingen mulighet for at det ligger i radioen? Har 0 subtrim. 60 på swash. Pitch curve 0,25,50,75,100. Synes det er rart at det så stor forskjell fra min mottaker til forrige mottaker.
    Bør jeg sette nye endpoints også? Dette vet jeg ingenting om så beklager eventuelle idiotiske spørsmål ....
    Skar ikke swash leveler eller vertøy til å sjek ke pitch. Det foregår på øyemål (et godt et ) foreløbig
    Skal du låne verktøy? Skal mot Flesland nå... Kan ta ned..
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

Comment

• Bergen80
      • Jan 2013
      • 498

Originally posted by kjellovel
      Skal du låne verktøy? Skal mot Flesland nå... Kan ta ned..
      Verktøy er bra. Jeg synes det er moro og klare det uten, men dette er kanskje ikke rette plassen
      T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

Comment

• thomas.kjolstad
        • Mar 2011
        • 1247

Originally posted by Bergen80
        Starter med servoene da. Sjekke at de er bein ved 0 pitch. Så gå løs på de lange linkene?
        Det er ingen mulighet for at det ligger i radioen? Har 0 subtrim. 60 på swash. Pitch curve 0,25,50,75,100. Synes det er rart at det så stor forskjell fra min mottaker til forrige mottaker.
        Bør jeg sette nye endpoints også? Dette vet jeg ingenting om så beklager eventuelle idiotiske spørsmål ....
        Har ikke swash leveler eller vertøy til å sjekke pitch. Det foregår på øyemål (et godt et ) foreløbig
        Har den vært riktig før eller er det nytt oppsett?

Comment

• Bergen80
          • Jan 2013
          • 498

Originally posted by thomas.kjolstad
          Har den vært riktig før eller er det nytt oppsett?
          Har virket fint før men er ny mottaker. Var en del justering som måtte til. Heldigvis fikk jeg hjelp av Johnny og Spiff. Fikk ikke testflydd da jeg har rotet vekk ene skruen til halerotorbladet og hadde ikke ekstra. Klomse..... Leter litt men må vel bestille et sett med litt småplukk...
          T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

Comment

Working...