Unconfigured Ad
Collapse
Throttle curve
Collapse
X
-
Comment
-
Takk for deeeeeee
Mvh Pål JonnyComment
-
Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
Comment
-
Nja, er ikke helt sikker på hva du mener, men jeg mener at halerotoren må kunne gi så mye pitch som fysisk mulig, hvis du begrenser det for mye med endepunktene (limit) på gyroen, så vil den ikke kunne gi nok pitch til å kompensere, og halen vil slippe slik du sier.
Måten å sette det opp skikkelig med en 401, er vel hvis jeg husker riktig, å skru opp limit til den binder i ene siden, så flytte servo/linker slik at den kkurat binder i begge sider, og så skru LITT tilbake på limit, slik at den bare mangler en tidels mm på binding i begge endepunktene på halerotoren.
Litt krøkkete forklart, men du skjønner nok hva jeg mener
Poenget er uansett å få servoen helt i midtstilling til vandringen på halen, siden du bare har en felles justering for endepunkter i gyroen, og MÅ gjøre det på denne måten for at den skal yte max.
Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment