Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppsett for Futaba 7C og t-rex450 (hk450)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Eirik Johannesen View Post
    Jeg har dette oppsettet på min radio N-TH 1. 0% 2. 20% 3. 35% 4. 65% 5. 90% N-PI 1. 35% 2. 48% 3. 65% 4. 82% 5. 100% Hva slags forskjell blir det på min heli hvis jeg endrer det til det du sier, bør jeg endre? Jeg er fortsatt bare på fly litt frem og tilbake stadiet
    AHHHHAAA Jeg satte den opp i sim mode på radion, jeg fikk mye lavere turtall i hover mode, da skjønner jeg hvorfor det var så mye lavere turtall ute enn på sim 1500rpm i hoover mode.
    Aeolus 50 3D Nitro
    KDS 450 S CF fult oppgradert
    Futaba T6exh

    Comment


    • #32
      Originally posted by junior View Post
      6. Throttle Hold blir jeg egentlig ikke klok på, er dette noe jeg trenger å ha aktivert i menyen?
      Det er veldig viktigs å sette opp T-hold, Ett par som skriver i denne tråden som lærte meg det T-hold låser gassen, det er fort gjordt å komme borti gassen når du går med helien, eller gjør andre ting rundt helien mens motoren går og det er farlig. T-Hold knappen slår du på med en gang du vet at du kræsjer, da er gassen på null og du får mindre skade på helien. T-hold brukes også til landing, istedenfor å lande helien med stikka så skrur du på t-hold en halv meter over bakken, da slipper du at halerotor ryker på ujevnt underlag, eller at helien velter eller drar opp igjen hvis du har litt fingertrøbbel med stikkene.
      Aeolus 50 3D Nitro
      KDS 450 S CF fult oppgradert
      Futaba T6exh

      Comment

      Working...
      X