Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har da ikke sagt at jeg ikke var fornøyd? Men nok om det, ferdig.
Headerlengde er 30cm, måtte ut å måle skal nokk ikke henge deg så mye opp i det med 3w vs. GP. Om du husker da vi var på holmen,så virka jo yaken litt "tung", kan trøste deg med att den går bedre nå enn med Gamle DLE v1. Derfor skrev jeg det om ulike modeller også.
Ikke bry deg om måten jeg skrev på. Er ikke helt i form......har hatt i meg sterke saker
Men alt ordner seg serru.........enten det er motor eller kropp
Vet ikke
To av garanti-motorene sitterfast i tollen. Dem tror ikke på at jeg ikke har betalt for dem og syns det er gøy å krangle
Håper å få sendt den til deg før helgen.
GB Extra330SC med GP61+KS1060 pipe sist helg en småsen Søndag. CG begynner å hjelpe på modellen etter nok et par blylodd forann samt *kremt* at jeg fjernet et blylodd som hadde falt av helt i front av cowl og satt seg fast helt lengst bak i halen..
Fin motor, god respons - endog i en såpass stor modell med endel bly i front så er det litt begrenset med vertikal power. Men foreløpig godt fornøyd!
Ps. et godt tips på denne er at den ofte ikke vil ha choke etter å først ha vært startet tidligere på dagen, fort gjort å drukne den.
Fint anlegg på Jarlsberg, men #"%$"#!()!# sol!!
Ellers så fikk jeg et problem med GP123`n nå rett før jeg skulle ha remaiden på denne sist helg. Skulle bare skru av propell for å få på cowl før turen da plutselig boltene i hub var veldig trege! På turen ut knakk 4 av disse i huben. Jadda!
Etter litt FG posting viste det seg at flere har byttet de medfølgende boltene ut ettersom flere rapporterer at de var trege/trange.
Uansett, jeg chattet litt med Fergus på FB - svarte meg innen 20min "!" og sendte meg ny hub idag ilag med nye bolter. Ga meg også noen tips på hvordan jeg får av huben, veldig greit.
Så litt uheldig her altså, men ser ut til å ordne seg relativt kjapt. Satser på remaiden neste helg.
123`n har ellers vært litt bitchy å starte ( suger dårlig ) men den har riktignok bare gått i 10min. Foreløpig trenger den en et par drammer rett i forgasser for å lures igang. Skal la den få gått litt her før jeg gjør noe større sak av det, regner med at den kommer seg. Ellers veldig fin gange!
Ellers funker 176`n veldig bra, superstabil tomgang og bra med både power og respons. Lettstartet også!
Så. Dagens dønn ærlige GP feedback. Godt fornøyd så langt med unntak av en liten hump på veien mtp. hub på 123`n.
Det er vel i pullout'n du virkelig vil merke det. Og ja, du vil merke forskjell. Nå har ikke jeg prøvd GP 60, men har en EME 60, og vil tro de er ganske like. Du vil måtte opp på proppstr også. Jeg kjører 3 blad på min, og det er mer respons med det enn en 55 motor på 2 blader.
Men dette er bare min erfaring og synsing. Andre har kanskje andre meninger.
Det er vel i pullout'n du virkelig vil merke det. Og ja, du vil merke forskjell. Nå har ikke jeg prøvd GP 60, men har en EME 60, og vil tro de er ganske like. Du vil måtte opp på proppstr også. Jeg kjører 3 blad på min, og det er mer respons med det enn en 55 motor på 2 blader.
Men dette er bare min erfaring og synsing. Andre har kanskje andre meninger.
Har GP 61 med canister fra HK og selv med den er den atskillig sprekere en DLE55. Det eneste disse motorene mangler er den råe responsen som en får fra en skikkelig YS. Har vært å flydd SU31 med YS DZ 175 CDI i kveld og den motoren er helt i særklasse når det kommer til respons.
Pratet direkte med Fergus på FB ang. hub-problemet på 123`n på Torsdag, dagen etter var en ny hub inkl. frontplate og bolter på vei i posten - og idag dukket den opp på døra!
NICE!
Så. Da får jeg ta meg en tur ut i garagen i kveldingen å dra av den gamle hub`n, satser på at det skal gå OK.
Jeg knakk også av en bolt når jeg skulle ta av propellen på min forrige GP 123. At rustfrie bolter setter seg fast i aluminium er jo ikke noe ukjent fenomen. På maritimt utstyr er det jo alltid beskrevet at det må brukes Denstopasta på rustfrie bolter som skal skrus i aluminium men det er jo som en gris og kan vel muligens føre til at slike propellbolter vil løsne. Det beste hadde nokk vært at motorene hadde vært levert med vanlige bolter eller rustfrie bolter med låsetrådhull slik at en kunne smøre dem før en skrudde dem inn får så å låse dem med låsetråd.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment