Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Da var FBOSD montert på QAV500.
Fungerar svært bra.
Fekk også ein link til eit program der ein kan endra det meste når det gjelder visining i osd.
Har ikke fått den ennå. Ble vel litt surr da jeg oppdaterte orderen fra Bronze til Gold.
Gikk monteringen helt smertefritt?
Hvis dette funker er det jo genialt.
Har ikke fått den ennå. Ble vel litt surr da jeg oppdaterte orderen fra Bronze til Gold.
Gikk monteringen helt smertefritt?
Hvis dette funker er det jo genialt.
Hei
Montering gjekk forholdsvis greit.
Var litt usikker på dette med tilkobling av batteri opp mot spenningsensor.
Det er med ein spenningsdelar i settet, men fant ikkje noko om dette i manualen som fulgte med.
Følger også med ein ledning som skal gå mellom Naza (der LED er tilkobla) og OSD.
Denne måtte eg fila av litt plastikk for å få den til å passe i Naza.
Vært veldig fint om folk hadde hatt mulighet til å tatt litt bilder og beskrevet litt hva de må gjøre for å få ting til å fungere.
Eller er det en egen tråd på et annet forum med skikkelig guide jeg har gått glipp av?
FPV er neste steget på veien for min egen del, så om det blir en grei operasjon å få osd ifra naza, er dette av stor interesse.
Reknar med du har vore inne på RCGroups (NAZA GPS + MAVLink OSD - RC Groups )
Det står ein del der, men er vel ikkje noko direkte guide for montering.
Brukte denne veiledningen for å koble opp alt: http://firebug24k.com/fbosd_files/fbosd_setup.pdf
Her står det ikkje korleis spenningsdelar skal koblast opp ( rød, svart og kvit leder), men den skal koblast rød på batteri+, svart på batteri- og kvit på pinne for "voltage sensor".
Dersom det er spesifikke ting du lurer på , så kan eg prøve og svare.
Mvh
Ole G
Originally posted by Lain
Vært veldig fint om folk hadde hatt mulighet til å tatt litt bilder og beskrevet litt hva de må gjøre for å få ting til å fungere.
Eller er det en egen tråd på et annet forum med skikkelig guide jeg har gått glipp av?
FPV er neste steget på veien for min egen del, så om det blir en grei operasjon å få osd ifra naza, er dette av stor interesse.
Her har dere osd til dji, selv om det er gammelt nytt sikkert
Jeg testa min nye naza v2 med iosd før jeg reiste på sjøen.
Egentlig veldig førnøyd så langt, må få teste den ut i lufta litt først. Det eneste den mangler er amp forbruk, håper
dji får fingen ut og lager dette snart.
Ellers så ser det ut til å være en bra refresh rate på osd.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment