Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treng tips for bygging av Quad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får snart min "nye" Futaba 9C Super som eg har tenkt å bruke med frsky sendar og mottakar slik eg får 2,4Ghz og telemetri.
    Har to muligheiter:
    1. Modul tilpassa Futaba sendaren som ein klikkar inn på baksida
    2. Ein modul for å bygge inn i radioen slik antenna på toppen vert bytta ut

    Usikker på kva eg skal gå for - kan på ein måte tenke meg å bygge inn slik eg slepp kul på baksida og ekstra antenne. Ser ikkje for meg at eg kjem til å bruke 35Mhz
    Vil eg angre om eg bygg om radioen?

    Kjem til å ende opp med eit Futuba (mhz) modul/mottakar sett + eit Assan 2,4Ghz sett til overs
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

    Comment


    • Det er et tredje alternativ: DHT_U
      Det er en kobinert sendermodul og telemetridisplay. Har og slot for SD kort med tanke på fremtidig logging av data. Om du har tenkt å få denne i år, bør du nok imidlertid bestille fra f.eks. HiModel. HK har ikke hatt denne inne på en stund.
      Fred Larssen

      Comment


      • flarssen: Er det tema å kunne gå tilbake til Futaba 35 mhz modul/sendar om eg får på plass ein av frsky variantane? Kjem berre til å bruke radioen for multicopter.

        Kan frsky systemet sende seriedata fra radioen til mottakaren for å endre parameter.. , eller berre fra mottaker til sender?
        Mvh
        Øyvind Amundsen
        70 mod. fra sunnmøre
        Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

        Comment


        • FrSky har like god rekkevidde som andre 2.4GHz systemer, men noen sverger vel fortsatt til 35MHz for FPV.
          Det fine med den jeg linket til, er at den ikke trenger signal fra senderen (PPM) for å kunne binde til mottageren og motta og vise telemetridata. Men den må ha spenning inn på enheten.
          Dataflyten går så vidt jeg vet bare fra mottager til sender. Tror det kun er styreimpulsene til servoer som går fra sender til mottager.
          Men det er jo et system i utvikling.
          Fred Larssen

          Comment


          • tanken var å kunne bruke ein android telefon (har 3 liggande som ikkje er i bruk) for å vise telemetri data..
            Har funne denne:

            Driv med ein del utvikling og har planar om å prøve meg på Android.

            Radioen kjem i morgon, så vert neste trinn å få ein variant av frsky sakene i hus
            Mvh
            Øyvind Amundsen
            70 mod. fra sunnmøre
            Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

            Comment


            • Som flarssen nevner er mange som sverger til 35MHz hvis det skal brukes til FPV. og da så jo den Dht_u`en grei ut. Men litt OT Da jeg har tenkt litt i FPV baner ,kan man bruke : HobbyKing R/C Hobby Store : Seagull GLIDE Wireless Sailplane Flight System på 2,4GHz radio.
              SEr F9c er mottatt i dag .

              mvh
              vidar
              Vidar

              Div.

              Comment


              • Free2fly: Jepp ser F9c ventar på meg heime

                Reknar med at det er mange FPV brukarar som brukar 35MHZ for å sleppe konflikt mellom 2,4Ghz radio og 2,4Ghz FPV utstyr?
                Ser på HK at ein kan få 5,8Ghz FPV utstyr - da slepp ein vel problem mot 2,4Ghz radio? Eller er ikkje 5,8 lov i Norge?
                Eit minus med 5,8 i forhold til 2,4 er vel dårligare/kortare dekning/rekkevidde?
                FPV kan bli tema etter kvart, så eg vil ha det med i planlegging av utstyr, men det vert berre til multicopter bruk så flygeavstand vert begrensa på grunn av batteri..

                Den Seagull saken var snerten men med ein fin pris

                Kva frekvensar er lov å bruke i Norge for FPV/Telemetri ?

                Ikkje enkelt dette

                Bra vi har forum som dette
                Mvh
                Øyvind Amundsen
                70 mod. fra sunnmøre
                Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                Comment


                • Da har eg lagt inn bestilling på ny kontroller MP32F4-IMU fra Multipilot32F4 (v3.0) - FOXTEAM UAV CLAN. Denne er ikkje tilgjengelig for alle enda, da firmware er under utvikling (dei har win MP32F1 som er klar). MP32F4-IMU har ein veldig kraftig prosessor + rikeleg med minne.. MPU6000 er brukt for gyro/Acc..
                  I tillegg har eg GPS, mag og baro som skal brukast - vert spennande vinterprosjekt.

                  Skal bruke Futaba 9C Super med FrSky modul og mottakar (med telemetri støtte) - startar med ein FrSky LCD skjerm som koblast til modulen på radioen. Har eit håp om å få sendt telemetri info fra kontrolleren til mottakaren.

                  Ramma vert ein kombisak som kan brukast både som quad og hexa - startar med quad

                  Da er det berre å vente på at pakkane skal dukke opp
                  Mvh
                  Øyvind Amundsen
                  70 mod. fra sunnmøre
                  Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                  Comment


                  • I går fikk eg FrSky modul for Futaba 9c radioen + mottakar - modulen klikka fint på plass bak på radioen

                    Er det nokon her som har liggande til overs, eller lagar understell for quad/hexa ? Må vere såpass avstand fra bakken at det er plass til eit kamerafeste for kamera i kompaktkamera størrelse.?

                    Så vil eg ønskje alle som er innom denne tråden ei god jul!
                    Mvh
                    Øyvind Amundsen
                    70 mod. fra sunnmøre
                    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                    Comment


                    • Originally posted by mundsen View Post
                      Er det nokon her som har liggande til overs, eller lagar understell for quad/hexa ? Må vere såpass avstand fra bakken at det er plass til eit kamerafeste for kamera i kompaktkamera størrelse.?

                      Så vil eg ønskje alle som er innom denne tråden ei god jul!

                      God Jul til deg også mundsen.


                      Et fint understell som jeg har funnet er dette; sexycopter — 155mm clearance landing legs

                      Når det gjelder kamerafeste så er jeg på leit etter et selv. Det må være relativt billig og holdbart med plass til et stort kompaktkamera. Om det i tillegg demper vibrasjoner så er det kjempebra.

                      Et kamerafest som får mye skryt er dette; sexycopter — GoPro 2-axis gimbal BLACK version

                      Comment


                      • Har sett på det understellet - får sjå kva vekt eg endar opp med
                        Senterplater + armar ligg no på ca 200gr

                        Har eit heli understell eg kjem til å bruke i starten for testing.

                        Trinn 1 vert å få på plass den nye kontrolleren med gps, mag, baro.. og få til FrSky sakene, da truleg som quad
                        Trinn 2 vert å fokusere på kamera, og da vurdere å gå over til hexa (har best. motorar, ESC og har ekstra armar)

                        Planen er at den nye med relativt enkle grep skal kunne endrast frå quad til hexa

                        Øyvind
                        Mvh
                        Øyvind Amundsen
                        70 mod. fra sunnmøre
                        Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                        Comment


                        • Da var Turnigy Plush 18 på lager med HK og bestilling utført (har 7 stk på veg slik eg har til quad/hexa + reserve)

                          Her er er BuddyCode link som du kan bruke for å kjøpe den for $8,66 (11.05 er normalpris)

                          Da er alle delar (bortsett fra landings understell) i bestilling.
                          Mvh
                          Øyvind Amundsen
                          70 mod. fra sunnmøre
                          Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                          Comment


                          • Har kjøpt eit baklys kit for Turnigy 9X radio, som eg har tenkt å prøve å bruke på min Futaba 9C Super

                            Denne

                            Skal kome med info om eg får til dette
                            Mvh
                            Øyvind Amundsen
                            70 mod. fra sunnmøre
                            Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                            Comment


                            • Hei!
                              Synest ein gjengangar for dei fleste som skal bygge quad, hexa.. er spørsmål om kva motor som er bra, kva ESC ein bør bruke, kontroller, rammer.. - er ofte ting eg har lurt på /lurer på når eg held på med eit prosjekt.
                              Prøvar derfor å ta tak i dette og har starta på ei side som kjem til å ha fokus på testar av produkt, og andre sine erfaringar med desse produkta. Planen er at registrerte brukarar kan legge inn nye produkt, og deretter kan andre brukarar legge til eigne erfaringar på produkta. På denne måten vil ein kunne sjå kva motor.. som er likt..

                              Sida er heilt i startgropa, så eg er open for innspel/tips slik at den kan bli bra.

                              Du er velkomen til å ta ein titt (registrere deg som brukar om du vil) Velkommen til MultiProp
                              Er dette liv laga - noko å jobbe vidare med?

                              Håpar eg ikkje får kjeft for å legge inn dette her.
                              Mvh
                              Øyvind Amundsen
                              70 mod. fra sunnmøre
                              Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                              Comment


                              • Lykke til.
                                Men synes nok selv at det greieste hadde vært å lage en sticky her istedenfor å starte enda et sted for noe som allerede finnes.
                                Terje

                                Comment

                                Working...
                                X