Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treng tips for bygging av Quad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har fått Flyduino Mega kortet, Sensor Bob kortet (for montering av sensor modular) + sensorane, så no er kontroller elektronikken snart i hus, manglar berre kablar og pluggar som skal brukast til å koble I2C modulane i hop - håpar desse kjem til helga.
    Håpar å få testa/konfigurert elektronikken i løpet av neste veke.

    Den nye quad ramma er snart ferdig overført til format for CNC kutting. CNCEagle trur han får kutta eit sett til meg i slutten av denne veka, så det skal ikkje gå lenge før desse er i hus.

    Click image for larger version

Name:	3dquad2.png
Views:	1
Size:	25.3 KB
ID:	587149
    Dette er berre ein av fleire måtar å sette saman ramma på. Den nye ramma er tipassa slik at same understell som på hexaen kan brukast. Dei nye batteriplatene og monteringsplatene kan også brukast på hexa ramma.
    Det kjem og eit lite "kameraadapter" for montering av små FPV kamera.

    Vert spennande å sjå resultatet ferdig montert.
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

    Comment


    • angående det kameraunderstellet ditt så har jeg montert et slik selv. Hele konstruksjonen er i bunn og grunn alt for svak. Alt burde vært laget i minimum 2mm glassfiber samt det burde vært dempet mellom ramma og multicopteret. Det burde også være 10cm høyere og 10cm breiere. Multicopteret i seg selv virker OK. De platene som fester understellet til multicopteret er også alt for smale og lave. De burde være 3cm høyere slik en får plass til noen skikkelige pakker med lipobatteri. Samt mer solid med tanke på innfestning av kameraunderstell. Jeg lurer på å tegne et nytt understell basert på det samme og sende over til vår venn bruno. Da med tanke på et Oktoprosjekt

      // Truls

      Comment


      • Trulsen: Om du har det originale understellet fra CNCTech er eg enig med at topp platene var for smale. Desse vart laga breidare på hexa ramma, og enda breidare på den nye quad ramma.

        Click image for larger version

Name:	P1100160.jpg
Views:	1
Size:	77.6 KB
ID:	587164
        Slik understellet var i utgangspunktet, med veldig smale "toppplater".

        Click image for larger version

Name:	2 solution.jpg
Views:	1
Size:	46.6 KB
ID:	587165
        Dei nye platene er vesentlig breidare. Dei to topplatene for understelet er ikkje tiltenkt å feste lipo mellom. LiPo vert festa mellom den øvste topp plata til understellet og den underste senterplata. Der er det i utgangspunktet brukt 30mm mellomstykker (manglar 2 mellomstykker på dette bildet), som ein enkelt kan bytte ut til lenger om ein treng meir plass. Kan og sette på mellomstykker med vibrasjonsdemping..

        Når det gjeld beina, er eg enig i at dei bør vere lenger, breidare og kraftigare om ein skal sende opp speilrefleks, og ha plass til eit kameraoppheng for slike kamera.

        Trur han berre har 1,5 mm glassfiber, men har tenkt på eit alternativ for å forsterke eksisterande understell + bruke tilsvarande løysing på eit større understell, som kan bruke dei same topp platene..

        Click image for larger version

Name:	LegMod.png
Views:	1
Size:	22.9 KB
ID:	587166

        På dette understellet er det satt inn eit ekstra "bein" mellom dei to andre. Dei 4 tynne alu røra vert kutta og får satt inn ein "skru" mellom dei. Trur ein med dette vil kunne få eit stivare/sterkare understell + ein kan lage ein større variant (+ 10 cm høgd og bredd)
        Last edited by mundsen; 28-03-12, 07:42.
        Mvh
        Øyvind Amundsen
        70 mod. fra sunnmøre
        Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

        Comment


        • Har sendt nye skisser til CNCEagle

          Har fort og gale laga nye eit par skisser til CNCEagle for :
          1. Forsterking av eksisterande understell (som vist ovanfor)
          2. Større understell (10 cm høgre og breidare etter innspel fra Trulsen)

          Click image for larger version

Name:	NewLegTrans.jpg
Views:	1
Size:	28.5 KB
ID:	587167

          Bildet viser dei gamle (mørk raud) i forhold til dei nye (lys raud).
          Dette er ei skisse, så dimensjonane med tanke på 10 cm breidare og høgre er ikkje riktige (dei vert fiksa i cad).
          Manglar ein del hol for reduksjon av vekt.
          Ser for meg å bruke 3 plater som på den forsterka varianten ovanfor) + 3 av dei tynne alu røra på sidene (2 på dei gamle)
          Så får eg sjå om han vil gå vidare med dette - da vert det i tillfelle eit par runder med fintilpassing..

          Ha ein fin dag!
          Mvh
          Øyvind Amundsen
          70 mod. fra sunnmøre
          Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

          Comment


          • En bedre løsning hadde vært 1/3 av bredden på understellet og laget de nederste aluminiumrørene 30cm lange og hatt noe gummi/skumgummi rundt de. Det hadde blitt mye mye sterkere siden du får en mer kompakt design. Sjekk ut photoshipone mktr professional. De gjør det slik og den er veldig stiv så har de laget batterifestet på understellet og tjukk gummibelger mellom understell og quad/hexa/okto. Da vil vekten av understell, batteri og kamera være med på å dempe vibrasjoner fra kopteret

            Det er en enkel fiks på det understellet vi har som utgangspunkt

            // Truls

            Comment


            • Dette du meinar?
              Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	181.9 KB
ID:	587168

              Er vel ikkje plass for lipo på dette?
              Mvh
              Øyvind Amundsen
              70 mod. fra sunnmøre
              Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

              Comment


              • Heilt riktig! Joda, multicopteret henger i de fire alu stengerne og lipo uder dei bretta. Meint for to i paralell. Ett på kvar side

                Comment


                • Originally posted by Trulsen View Post
                  Heilt riktig! Joda, multicopteret henger i de fire alu stengerne og lipo uder dei bretta. Meint for to i paralell. Ett på kvar side
                  Er det ikkje bedre å fokusere på vibrasjonsdemping i sjølve kameraopphenget? Ser for meg at eit understell vil fange opp ein del av luftstraumane fra prop. som vil føre til vibrasjonar..? Men både det eksisterande og det nye (om det blir) har 2 hol som kan brukast til eit slikt oppheng som du viser til, så da kan begge brukast med både eksisterande fester og event. det nye. Kan senke den underste topplata på det nye slik at den ikkje kjem i konflikt med hola.

                  Om ein modifiserar understellet slik eg skreiv (for å få det sterkare/stivare) kan man enkelt fjerne den midterste biten og bruke dei kortare alu røra mellom + bruke lenger rør nederst (eg har lenger rør på understellet eg har, en det han brukar- eg har satt på rør fra eit T-rex 600 understell)

                  På denne måten vil løysingane bli veldig fleksible, med mange monteringsalternativ (noko som eg likar)
                  Mvh
                  Øyvind Amundsen
                  70 mod. fra sunnmøre
                  Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                  Comment


                  • Tja, tjo. Godt mulig det er bedre å fokusere på det ja. Regner med jeg får testet min hexa nå på åpen dag 14. April med gopro hengende under. Får se hvordan det blir mtp vibrasjoner. Tror i utgangspunktet det skal gå veldig fint. Da får understellet samtidig vise seg om det er bra greier Har bare igjen å lodde på escer. Er fortsatt litt på leit etter en billig kontroller med kamerastabilisering. Tror det blir en slik multiwii sak

                    // Truls

                    Comment


                    • Nokon som har erfaring med Sunnysky motorar? Har funne ein modell - Sunnysky 2216-11 KV800
                      Click image for larger version

Name:	sunnysky.jpg
Views:	1
Size:	96.3 KB
ID:	587176

                      Ut fra data ser det ut til å vere ein ok motor for eit mellomstort multicopter til ein pris ein kan leve med (20-25$).
                      Bra kvalitet med tanke på lager, byggkvalitet..?

                      Eller er det som tilsvarande motorar fra HobbyKing.. der kvalitet på lager.. kan variere fra motor til motor (av same type) ?
                      Verdt dei 10-15$ ekstra per motor?
                      Mvh
                      Øyvind Amundsen
                      70 mod. fra sunnmøre
                      Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                      Comment


                      • Click image for larger version

Name:	ax.jpg
Views:	1
Size:	41.2 KB
ID:	587297

                        Den nye ramma vist i 3D

                        Click image for larger version

Name:	P4020493.jpg
Views:	1
Size:	108.7 KB
ID:	587298

                        Delane til meg er ferdig kutta (bildet viser 2 sett med alu armar - eit i reserve).

                        "Kameraadapter" platene i fronten er tiltenkt som feste for lite FPV kamera, eller pan/tilt FPV feste fra HobbyKing.. ein kan velge om ein vil bruke ei eller to plater for å feste FPV kamera. Kameraadapteret kan og monterast under quaden (mellom beina).
                        Kan festast med vibrasjonsdemping. Eller ein kan sjølvsagt la vere å bruke det i det heile

                        Dei nye festeplatene for batteri er laga slik at ein kan bruke eit lipo "på langs av ramma", eller opp til 2 om ein festar dei "på tvers".

                        Eg har same avtale med CncEagle om at han kan bruke designet om han vil (eg tjener ikkje noko om han sel), så den ligg alt ute for salg på ebay


                        Neste prosjekt vert eit nytt understell som er større + kameraoppheng som er tilpassa dette. Dette vil passe på både hexa og quad ramma.

                        God Påske!
                        Last edited by mundsen; 02-04-12, 23:02.
                        Mvh
                        Øyvind Amundsen
                        70 mod. fra sunnmøre
                        Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                        Comment


                        • Sidan eg snart har mi nye quad ramme i hus + kjem til å lage eit større understell med kameraoppheng (som eg skal bruke på hexaen), har eg no ei komplett quad ramme til overs.

                          Om dette er av interesse finn du info på sida mi (multiprop.no)
                          Mvh
                          Øyvind Amundsen
                          70 mod. fra sunnmøre
                          Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                          Comment


                          • Hmm.. Tenkte jeg skulle kjøpe et hexa copter for moroskyld. Ser dette ut som er greit oppsett?
                            / DJIUSA - ONLINE STORE
                            Helikopteret heter DJI F550 Hexa.

                            Jeg har radio, batteri og kontrollkort fra før av. Gratis frakt er også kjekt når man handler fra usa

                            Planen er at jeg skal montere på GoPro samt FPV utstyr så fort jeg får kjøpt det også..
                            Last edited by Merko; 06-04-12, 03:53.

                            Comment


                            • Originally posted by Merko View Post
                              Hmm.. Tenkte jeg skulle kjøpe et hexa copter for moroskyld. Ser dette ut som er greit oppsett?
                              / DJIUSA - ONLINE STORE
                              Helikopteret heter DJI F550 Hexa.

                              Jeg har radio, batteri og kontrollkort fra før av. Gratis frakt er også kjekt når man handler fra usa

                              Planen er at jeg skal montere på GoPro samt FPV utstyr så fort jeg får kjøpt det også..
                              Hei!
                              Kjenner ikkje til DJI rammer, men prøv å send ei melding til LeGranDuc her på forumet, ser han har quad ramme fra dei. Høyr kva erfaringar han har.

                              Her finn du ein bygge tråd for hexa ramma på fpv.no: DJI Hexa bygge tråd..
                              Mvh
                              Øyvind Amundsen
                              70 mod. fra sunnmøre
                              Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

                              Comment


                              • Rctimer.com har en dji hexa kopi


                                ---
                                I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.274987,5.324546
                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Min Hjemmeside..

                                http://sveininge.iflogg.com

                                Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                                Comment

                                Working...
                                X