Unconfigured Ad

Collapse

Blade® 350 QX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

Blade® 350 QX

Click image for larger version

Name:	leadImage.jpg
Views:	1
Size:	84.6 KB
ID:	635307

Blade is taking their knowledge of heli design to the aerial video market with the 350 QX. This highly capable quadcopter features dynamic flight modes that enable stable video capture from an included GoPro® compatible camera mount. With the 350 QX, novices and experts alike can get involved in this exciting hobby with Ready-to-Fly and Bind-N-Fly models available upon release.

Smart Mode
    While in Smart Mode, SAFE technology engages the innovative SAFE Circle™ which prevents the 350 QX from flying too close to its pilot. When in a hover, GPS and altimeter sensors keep the quadcopter in a consistent stable position. The Stick Relativity feature allows the 350 QX to follow the directional inputs from a pilot regardless of the orientation of the quadcopter.

Stability Mode
    In Stability Mode, SAFE technology limits the flight envelope of the 350 QX and enables self-leveling characteristics for consistent level flight even when pilot input is abruptly removed from the control sticks. GPS Position Hold can be enabled or disabled by a pilot while in Stability mode.

Agility Mode
    The 350 QX utilizes AS3X flight characteristics to deliver a robust flight experience. While flying in Agility Mode, the 350 QX can perform aerobatic maneuvers with extreme stability thanks to SAFE technology.

GPS & Altimeter Technology
    GPS and altimeter sensors in the 350 QX provide the ability to remain in a specific position for stable aerial footage and peace of mind.

Return Home
    During flight, with the flip of a switch and without any stick input from the pilot, the 350 QX will automatically return home to where its motors were started.

GoPro® Compatible

Thanks to four 1100Kv brushless motors and ample power from a 3S 2200mAh 30C Li-Po battery, the 350 QX has more than enough power to carry a GoPro® camera*.
    An anti-vibration camera mount** is included with purchase. *Camera not included. **Designed for use with GOPRO® products.

350 QX: Blade - #1 By Design
    Tom I. Arntsen
  • Kyrre
    • Feb 2009
    • 2322

Sprek er den også.

Comment

• xilian
      Chief Executive Officer
      • Feb 2009
      • 6522

Der var den ja. Jeg knota det til med poster hit og dit .. =/
      Tom I. Arntsen

Comment

• Kyrre
        • Feb 2009
        • 2322

Da er min på vei fra Headrc, håper jeg får den før helgen da jeg skal på hyttetur. Blir lenge å vente til mandag.

Comment

• bjornal
          • Apr 2012
          • 764

Originally posted by Kyrre
          Da er min på vei fra Headrc, håper jeg får den før helgen da jeg skal på hyttetur. Blir lenge å vente til mandag.
          Hihi... 3 dager med whUPS? Joa, julenissen bor på nordpolen han...

Ser dog fram til testrapport, har glana litt på den her sjøl...
          Propellen skal være på toppen!
          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

Comment

• Kyrre
            • Feb 2009
            • 2322

Har fått pakker levert på to dager derfra, så jeg lever virkelig i håpet, men den kommer sikkert på fredan sånn at jeg må la den stå på jobben over helgen

Comment

• Kyrre
              • Feb 2009
              • 2322

Jaggu kom ikke Whups mannen allerede idag, så det har vært bursdag og julaften på en gang for meg Jomfruturen ble dessverre tidlig avbrutt av regn, men den fungerte akkurat som den skulle ut av esken, og "kom hjem" funket gull. Fikk ikke testet agility mode, men de to andre funket iallefall som de skulle. Nå får jeg bare håpe det blir godvær i morgen.

Name:	350q.jpg
Size:	61.7 KB
ID:	604157

Name:	350q2.jpg
Size:	64.2 KB
ID:	604158

Comment

• EirikL
                • Apr 2013
                • 15

Hei kyrre. Den headrc siden du bedtilte i fra er den dansk? Kan jeg få spøre hvor mye det kostet å få den sendt hit?

Comment

• Kyrre
                  • Feb 2009
                  • 2322

3133 danske kroner er hva jeg betalte for min bnf versjon, og det inkluderer frakt og moms.

Comment

• bjeff
                    • Jul 2007
                    • 2010

Jeg var ikke klar over at den var å få tak i ennå, denne har jeg gledet meg til. Så da er det en på vei hit også Det blir en morsom liten FPV-sak.
                    Anders Eiebakke
                    90078513

Comment

• Kyrre
                      • Feb 2009
                      • 2322

Headrc fikk den på lager igår, så får vi se når den kommer til norske butikker. Den lille MQX'en kom i salg i januar i Danmark og resten av verden, men den kom ikke til Norge før mai! Men jeg har sett at flere av de nyeste Horizon modellene dukker opp ganske kjapt hos Smallsize så vi får håpe den ikke er langt unna.

Comment

• EirikL
                        • Apr 2013
                        • 15

Hva tror dere er best for en nybegynner? Denne eller en dji phantom? Eller er det kanskje et fett bare prisen som er forskjellen?

Comment

• bjeff
                          • Jul 2007
                          • 2010

Begge er bra nybegynner-modeller. Grunnen til at jeg vil ha Eflite, er at jeg har gode erfaringer med produktene deres. Bra kvalitet til å være masseprodusert leketøy. Dette er ikke akkurat Mikrokopter, som jeg vanligvis flyr, men billig moro som i tillegg er funksjonelt i forhold til filming med Gopro i trange miljøer. Og så er det liksom ikke så nøye om man deiser inn i et tre eller bommer på et vindu. En fordel med Phantom er at du enkelt kan bytte ut mottakeren og dermed velge radio selv, men alle rapportene om plutselige flyaways er ikke tillitsvekkende. De fleste sånne rapporter baserer seg på rene brukerfeil, men det er også noen historier med Dji som neppe bare er brukerens feil.
                          Anders Eiebakke
                          90078513

Comment

• Kyrre
                            • Feb 2009
                            • 2322

I SAFE mode kan alle fly 350 QX, og så lenge man mot står fristelsen til å fly som en tulling i agility mode så skal det veldig mye til for kræsje denne så lenge man går klar av trær osv, den kan tross alt ikke se Hvordan den er i forhold til Phantom'en kan jeg ikke si noe om.

Comment

• Kyrre
                              • Feb 2009
                              • 2322

Har fått flydd en del mer nå, og liker den mer og mer. Selv i agility mode er den veldig stabil og lett flydd, men havner man litt på bærtur kan man bare skifte modus så henter den seg inn av seg selv. Har prøvd å filme litt men det har vært litt for mørkt til at det ble noe bra. En film som ikke ble så verst var når jeg brukte 350'n til å filme meg mens jeg fløy et annet fly.

Last edited by Kyrre; 26-09-13, 09:01.

Comment

Working...