Fikk min i forgårs, ser grei ut bortsett fra at en av motorene har et dårlig lager. Men på kvelden fikk i går fikk jeg ikke starta den innendørs, hverken bundet med og uten GPS, får prøve igjen i kveld. Kan vel være noe jeg overså da jeg laget en ny modell i DX7.
Unconfigured Ad
Collapse
Blade® 350 QX
Collapse
X
-
Hva skal man si, den flyr meget bra. Mer enn nok kraft til å bære kamera og videosender. Kamerafestet funker også bra, ikke jello i GP3 i full oppløsning (men det er grått ute, får se i sterkt solskinn). Har sendt mail til HeadRC angående det dårlige lageret, det må byttes ut. Jeg er også på utkikk etter noen bedre propeller, de som sitter på virker altfor fragile.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Vel, kameraopphenget tåler ikke dagens lysDet vibrerer. Jeg har kun testet rett ut av boksen, men skal balansere propellene og bytte lageret når jeg får nytt fra HeadRC, så får vi se. Med andre ord er ikke dette en BNF kameraplatform, noe jeg i og for seg antok basert på egen erfaring med å fjerne vibrasjoner. Men kvadden flyr imponerende bra.
Anders Eiebakke90078513Comment
-
Hei igjen folkens. skulle kanskje ha postet dette en annen plass, men lurte på om noen av dere har prøvd denne kontrollen orangerx t-six Transmitters | OrangeRx kan denne brukes på blade sine bnf modeller?Comment
-
Har en og den vil fungere, men jeg vil anbefale deg å prøve å få tak i en DX6i i steden, gjerne brukt. Selvom de er veldig like i funksjon og bruk så er den originale Spektrum radioen et hakk bedre laget. Bryteren på min Orange radio er veldig harde, og i model listen står det kun "model 1, model 2 osv" uansett hva du har satt som navn. Derfor må du enten pugge rekkefølgen eller rett og slett lete deg gjennom listen. Ikke verdens undergang, men ganske irriterende. Og så ser den jo grusom ut.Comment
-
Vel, kameraopphenget tåler ikke dagens lysDet vibrerer. Jeg har kun testet rett ut av boksen, men skal balansere propellene og bytte lageret når jeg får nytt fra HeadRC, så får vi se. Med andre ord er ikke dette en BNF kameraplatform, noe jeg i og for seg antok basert på egen erfaring med å fjerne vibrasjoner. Men kvadden flyr imponerende bra.
-Jan Erik ArudComment
-
Omtrent det samme. I grålys ser jeg knapt vibrasjoner, men i sterkt dagslys blir det som din. Virker lagrene dine OK? Skal balansere propeller i kveld, og se om det blir noe bedring. Deretter nytt lager. Deretter blir det vel å begynne å jobbe med selve opphenget. Man kan jo feks håpe at silikondemperne er FOR slappe, og at noen ørepropper imellom platene kan avhjelpe.Last edited by bjeff; 29-09-13, 18:30.Anders Eiebakke90078513Comment
-
Det har blitt ganske mye bedre med balanserte propeller. På disse propellene syntes jeg det var enklest og best å bruke klar kontortape på undersiden, en metode som ellers byr meg imot. Neste steg er å bytte lager, og deretter plundre litt med opphenget, så blir det nok akseptabelt.Anders Eiebakke90078513Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment