Prøv et Phobotic kort Knut, Gud bedre for en forskjell i oppsett. Sliter litt med fokus på min Nex men kommer mer video fremover
Unconfigured Ad
Collapse
Ny Phantom 2
Collapse
X
-
-
Har mange byggeplaner for høst og vinter. Først vil jeg bygge ferdig TBS Discoveryen og så har jeg lyst på en hexa for NEXen.
Da er det kortet på listen min. Det er sikkert.
PS: Mens jeg skrev denne posten kom postenmed zenmuse 3-akse til Phantomen. Gleder meg til å prøve den.
Comment
-
Den funker jo bare knallbra ut av esken, enjoy!____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Da var noen av panoramabildene på plass i "data/studio/droneverkstedet".
[ATTACH=CONFIG]79113[/ATTACH]
Selv DJI F550`en har blitt veggpryd etter at Phantomen kom i hus.
På benken nede til venstre har jeg begynt byggingen av en TBS Discovery som jeg vil bruke til litt freskere flyging.
Har Alexmos kort og gimbal til Discoveryen også. Greit å ha noe å pusle med i høst
Hvilken fotoleverandør bruker du? CeWe, eller noe annet?Tenker på gjøre noe av det samme selv.
Comment
-
Og hvilken jobbHelt i ypperste toppklasse. Kan absolutt anbefales.
Har fått laget bilder på både lerret og plate. Begge var fantastiske.Last edited by knupps; 26-09-14, 12:45.Comment
-
Det var pussig. Min gjør en super jobb og tåler at jeg hiver Phantomen voldsomt rundt.Comment
-
I dag skulle jeg prøve FPV med den nye gimbalen.............
men i brillene var det svart gitt
Bare OSD signalene kom frem, ikke kamera bildet.
Har sjekket opp og i mente og skjønner ikke helt hvor videosignalet blir av?
Da jeg skulle montere gimbalen fant jeg ut at yaw motoren gikk opp i skroget på undersiden av Phantomen
Hadde et par mellomstykker som jeg satte på og det fungerer helt greit, men hva mener DJI med å ikke legge ved et mellomstykke?
Helt utrolig merkelig. Vet at noen senere versjoner har et hull i skroget til motoen, men ikke på min tidlige versjon
Det andre jeg ikke likte var video out fra miniUSB fra kamera til en meget tynn og skjør flatkabel som må taes ut for å komme til minnebrikken
Ikke bra...................................
Førsteinntrykket av denne gimbalen var så som så, men leverer den så skal jeg tilgi den.
Her blåser det stikker og strå, så noen testtur blir det ikke i dag.Comment
-
I dag skulle jeg prøve FPV med den nye gimbalen.............
men i brillene var det svart gitt
Bare OSD signalene kom frem, ikke kamera bildet.
Har sjekket opp og i mente og skjønner ikke helt hvor videosignalet blir av?
[ATTACH=CONFIG]79116[/ATTACH]
Da jeg skulle montere gimbalen fant jeg ut at yaw motoren gikk opp i skroget på undersiden av Phantomen
Hadde et par mellomstykker som jeg satte på og det fungerer helt greit, men hva mener DJI med å ikke legge ved et mellomstykke?
Helt utrolig merkelig. Vet at noen senere versjoner har et hull i skroget til motoen, men ikke på min tidlige versjon
Det andre jeg ikke likte var video out fra miniUSB fra kamera til en meget tynn og skjør flatkabel som må taes ut for å komme til minnebrikken
Ikke bra...................................
Førsteinntrykket av denne gimbalen var så som så, men leverer den så skal jeg tilgi den.
Her blåser det stikker og strå, så noen testtur blir det ikke i dag.
Mange som klager på den løsningen. Det beste er vel å ha et eget kamere for FPV. Jeg har det, og det fungerer bra.Comment
-
Flyr min med briller og det fungerer utmerket____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Jeg bruker FPV som en kamerasøker og da vil jeg se hva kamera ser.
De som flyr for flygingens skyld vil vel heller ha et fast kamera så man kjenner på alle bevegelsene flyet gjør.
Ellers har jeg fått bilde i Fatsharken.
Må ha vært en kontakt jeg ikke hadde fått satt skikkelig på plassLast edited by knupps; 27-09-14, 12:02.Comment
-
Da fikk jeg den siste videoen min publisert på DJI sine hjemmesider
DJI technology empowers us to see the future of possible. Learn about our consumer drones like DJI Mavic 3 Pro, DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3S, DJI Flip; handheld products like Osmo Nano, DJI Mic 3, Osmo 360, Osmo Pocket 3, and Osmo Action 5 Pro that capture smooth photos and videos; audio products like DJI Mic Mini for wireless recording; and professional cinematography tools like Ronin camera stabilizers and Inspire drones.
Vet ikke hvor høyt det henger, men syntes det var litt stasComment
-
Da fikk jeg den siste videoen min publisert på DJI sine hjemmesider
DJI technology empowers us to see the future of possible. Learn about our consumer drones like DJI Mavic 3 Pro, DJI Mini 4 Pro, DJI Air 3S, DJI Flip; handheld products like Osmo Nano, DJI Mic 3, Osmo 360, Osmo Pocket 3, and Osmo Action 5 Pro that capture smooth photos and videos; audio products like DJI Mic Mini for wireless recording; and professional cinematography tools like Ronin camera stabilizers and Inspire drones.
Vet ikke hvor høyt det henger, men syntes det var litt stas
Tipper du får noen flere visninger derfra.
Har selv sett en god del klipp der, slik at jeg selv kan få litt inspirasjon.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment