Har du ikke noen bilder fra sist helg av 109'ern i aksjon da, Trond`????
Unconfigured Ad
Collapse
ESM Bf109G 50cc
Collapse
X
-
Comment
-
Fra Fiskum-vannet i dag;
Det ble også en liten film-snutt;
ESM 50cc Bf-109 G and Vailly Fw-190 A-4 Lake Fiskum, Easter holiday 2013 - YouTubeDont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
-
Jeg merket meg at du har tenkt deg en ESM 190 D9, og da fortalte vel Trond deg om Nortrading?
W043 FW-190 D9 50cc ARF - ARF fuel / elektro - Nortrading AS
Trond mener at kanskje en Laser 360 V går inni den der cowlingen.
Men enn 300 V er sterk nok også, i følge Trond.
Han fikk det forresten veldig travelt allerede klokka 3 og måtte stikke.....hva kan trekke mere enn modellfly???
Dont expect, inspect.
Fun Police everywhere!Comment
-
NorTrading er bokmerka på den mentale harddisken forlengst men takk for tipset
Tenkte jeg skulle prata litt mer med Trond om den Laseren men brått så var han borte. Kan ikke skjønne hva som får en voksen mann til å forlate isen på en så flott dag, hehe
Skal man knalle til med en dyr(alt er relativt) Laser kan man jo like godt gå for en 360 om det er plass. De koster jo praktisk talt det samme. Skal prøve å undersøke litt om leveringstider etc så får man dytte avgårde en bestilling så fort lommeboka tillater.Mvh
Morten AaseComment
-
-
Det fins da maskiner til sliktOlav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Innholdet i min hangar, sånn caComment
-
Comment
-
Hei Trond
Ja skal prøve en annonse der. Må bare få skramla sammen litt pæng først.
Koster temmelig nøyaktig 5k hos Laser men så var det leveringstida da. Den vet vel du noe om regner jeg med siden du antagelig har Norges største Laser konsentrasjon i hobbyrommet?
Mvh
Morten AaseComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment